Riječ dana: Isusova matematika (Mk 4, 21-25)
Mjeriti mjerom kojom želimo da nam bude mjereno! Jer tada, kada oduzimamo od svoga, dobit ćemo! Kako? Neka čudna Isusova matematika…
Mjeriti mjerom kojom želimo da nam bude mjereno! Jer tada, kada oduzimamo od svoga, dobit ćemo! Kako? Neka čudna Isusova matematika…
Danas, u srijedu 26. siječnja, u našoj Sveučilišnoj kapelici slavit ćemo, kao odgovor na poticaj pape Franje, misu za mir u Ukrajini. Srdačno Vas pozivamo na misno slavlje.
Postoje povezanosti koje u našem životu postanu jake kao, ili još i više, jače od naših povezanosti s članovima vlastite obitelji. Ključ za njihovo sklapanje jest vršenje volje Božje, koje različite ljude okuplja na hod zajedničkim putem.
Prijave se podnose na mail Izbornog povjerenstva: studentski.izbori2022@unicath.hr.
Kada danas čujem Gospodinove riječi “Pođite po svem svijetu, propovijedajte evanđelje svemu stovrenju!” što one znače za mene? Kamo me Bog šalje? Kome imam naviještati radosnu vijest?
Zajedno smo jači, zajedno smo HKS!
Umjesto paničarskog (skrupulama napunjenog) straha o tome “Jesam li ikada pohulio na Duha Svetoga!?”, današnje me evanđelje želi otvoriti upravo suprotnoj dinamici: u povjerenju danom otvaranju Duhu Svetome i njegovom vodstvu.
Božju prisutnost naučeni smo prije svega (i posvema) primijećivati u posvećenom kruhu i vinu. Nedjelja Božje riječi želi nas poučiti kako nam je – ista! – Božja prisutnost dana jednako i u njegovoj riječi. A ona nam otkriva do same srži dobroga Boga.
Kada dođe do nerazumijevanja u obitelji, nude se dvije brzopletosti: prigovore ušutkati i ne željeti o njima čuti ni riječi ili se pak pokunjiti i učiniti onako kako drugi žele da bude. Ni jedno ni drugo ne nudi razrješenje. Nego: potrebno je uložiti nemali napor i – razlučivati.
Današnji evanđeoski odlomak lijepa je prilika za vježbu kontemplacije: uživljavanja u evanđeosku scenu tako te sâm postajem sudionikom događanja. Koju ulogu igram? Gdje me Isus smjestio? Kamo me pozvao?
Isusa molimo da nam usliši molitve. I to po sebi nije pogrešno. Pa ipak, koji puta trebat će osjetiti njegovo bȉlo i usmjerenje njegovih koraka. I ostati jednostavno koji časak s njim i njegovim učenicima.