Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2023. / 2024. Semestar Zimski
Studij:

Sveučilišni prijediplomski studij psihologije
Godina studija:

Sveučilišni prijediplomski studij psihologije: 1.;

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Kratica predmeta PSIP1-4 Šifra predmeta 116794
Status predmeta Obvezni ECTS bodovi 0
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Vježbe 30
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Davorin Babić
Akademski stupanj/naziv Profesor Izbor Viši predavač
Kontakt e-mail davorin.babic@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Ivančica Vadjon
Akademski stupanj/naziv Magistra kineziologije Izbor Naslovni predavač
Kontakt e-mail ivancica.vadjon@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Programsku jezgru predmeta čine skupovi raznovrsnih kinezioloških aktivnosti koje su svrstane u osnovni i posebni nastavni program. Za njih se studenti opredjeljuju s obzirom na interes, stupanj usvojenosti motoričkih znanja,  razinu sposobnosti i prema stanju zdravlja. Konceptualno ovaj nastavni program nadovezuje se na programske sadržaje nastave tjelesne i zdravstvene kulture u srednjoj školi.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Objasniti osnove o utjecaju redovitog vježbanja na zdravlje. Razlikovati motoričke sposobnosti u odnosu na funkcionalne. Prezentirati tolerantnost, radne navike i samodisciplinu. Integrirati motorička znanja i vještine za samostalno tjelesno vježbanje i/ili natjecanje. Izraziti neka osnovna pravila pojedine kineziološke aktivnosti. Prepoznati potrebu i važnost redovite tjelovježbe u svrhu očuvanja zdravlja i poboljšanja kvalitete života.
Literatura
Obvezna
  • Findak, V. (1992). Metodika tjelesne i zdravstvene kulture. Zagreb: Školska knjiga.
  • Findak, V. (1992). Metodički organizacijski oblici rada u edukaciji, športu i športskoj rekreaciji. Zagreb: Mentorex.
  • Anderson, B.,  Burke, E. i Pearl, B. (1997). Fitness za sve. Zagreb: Gopal d.o.o.
Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seNe Isključivo kontinuirano praćenje nastaveDa Ulazi u prosjekNe
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  • Redovito pohađanje nastave  (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Način polaganja ispita
Način ocjenjivanja
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0 0
Ukupno bodova tijekom nastave 0 Ukupan udio
nije jednak 100%
- ispravite unešene
podatke!
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Vježbe
Tjedan Tema
1. Uvodne vježbe.
2. Osnove kineziološke transformacije.
3. Osnove kineziološke transformacije.
4. Osnove kineziološke transformacije.
5. Osnove kineziološke transformacije.
6. Osnove kineziološke transformacije.
7. Osnove kineziološke transformacije.
8. Osnove kineziološke transformacije.
9. Osnove kineziološke transformacije.
10. Osnove kineziološke transformacije.
11. Osnove kineziološke transformacije.
12. Osnove kineziološke transformacije.
13. Osnove kineziološke transformacije.
14. Osnove kineziološke transformacije.
15. Osnove kineziološke transformacije.