Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2023. / 2024. Semestar Zimski
Studij:

Sveučilišni diplomski studij sestrinstva (redoviti)
Godina studija:

Sveučilišni diplomski studij sestrinstva (redoviti): 1.;

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Kvantitativna paradigma istraživanja
Kratica predmeta SESD1-5R Šifra predmeta 199186
Status predmeta Obvezni ECTS bodovi 5
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Vježbe 30
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Livia Puljak
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Izbor Redoviti profesor
Kontakt e-mail livia.puljak@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Marta Čivljak
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Izbor Izvanredni profesor
Kontakt e-mail marta.civljak@unicath.hr Telefon +385 (1) 370 66 18
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Dalibor Čavić
Akademski stupanj/naziv Magistar znanosti Izbor Viši predavač
Kontakt e-mail dalibor.cavic@unicath.hr Telefon +385 (1) 370 66 19
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj: upoznati studente s metodologijom istraživanja, razvijati znanstvenu kritičnost i sposobnosti provođenja istraživanja i pisanja znanstvenih radova.

Sadržaj: u okviru predmeta studenti će se biti upoznati s eksperimentalnim i neeksperimentalnim metodama kao i hijerarhijom dokaza u medicini. Govorit će se o znanstvenoj kritičnosti, pseudoznanosti i šarlatanstvu. Student će se upoznati s opažajnim istraživanjima, istraživanjima intervencija, pisanjem protokola istraživanja, specifičnostima anketnih istraživanja, uzorkovanjem, sustavnim pregledima literature kao i metodološkim istraživanjima.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
1. Objasniti specifičnosti i razlike eksperimentalne i neeksperimentalne metodologije. 2. Analizirati prednosti, nedostatke, mogućnosti primjene metode opažanja. 3. Analizirati prednosti, nedostatke, mogućnosti primjene anketnih istraživanja. 4. Komentirati rezultate prikupljene opažanjem. 5. Vrednovati različite tehnike uzorkovanja. 6. Opisati postupke anketnih istraživanja. 7. Razviti znanstvenu kritičnost.
Literatura
Obvezna

Marušić, M. i sur.: uvod u znanstveni rad u medicini, Medicinska naklada, Zagreb, 2019. (6. izdanje)

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 60% nastave).
Uredno izvršene seminarske obaveze.

Način polaganja ispita

Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
         Nastavne aktivnosti: seminarski rad
         Završni ispit (pisani test)

Seminarski rad sastoji se od niza zadataka koje studenti trebaju uredno završiti i biti pozitivno ocijenjeni tijekom nastave. Studenti koji tijekom nastave ne dobiju pozitivnu ocjenu seminarskog rada nemaju pravo izlaska na ispit.

Način ocjenjivanja

Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.6 0
Seminarski rad 0.9 30
Ukupno tijekom nastave 2.5 30
Završni ispit 2.5 70
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 5 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Eksperimentalne i neeksperimentale metode
2. Opažanja
3. Korelacijska istraživanja
4. Nacrti korelacijskih istraživanja
5. Anketno istraživanje
6. Uzorkovanje
7. Izvori greške u anketnom istraživanju
8. Nacrti korelacijskih i anketnih istraživanja
9. Nenametljivo istraživanje ponašanja
10. Analiza sadržaja
11.
12.
13.
14.
15.