Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2023. / 2024. Semestar Zimski
Studij:

Sveučilišni diplomski studij sestrinstva (izvanredni), Sveučilišni diplomski studij sestrinstva (redoviti)
Godina studija:

Sveučilišni diplomski studij sestrinstva (redoviti): 2.;
Sveučilišni diplomski studij sestrinstva (izvanredni): 2.;

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Metodika nastave zdravstvene njege
Kratica predmeta IZBD245 Šifra predmeta 250551
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 5
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Seminari 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Ivica Matić
Akademski stupanj/naziv Doktor znanosti Izbor Docent
Kontakt e-mail ivica.matic@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Vesna Mijoč
Akademski stupanj/naziv mag. med. techn. Izbor Predavač
Kontakt e-mail vesna.mijoc@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim umijećem provedbe nastave zdravstvene njege, poglavito mentoriranjem u kliničkom okruženju. Posebno je važno kod medicinskih sestara na kliničkom okruženju razvijati znanja iz područja metodike zdravstvene njege i mentoriranja.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
• Analizirati nastavni predmet zdravstvena njega • Objasniti kurikularni pristup nastavi zdravstvene njege • Opisati različite nastavne metode • Razlikovati konvencionalne od modernih nastavnih strategija • Isplanirati nastavu u kliničkom okruženju • Opisati različite mentorske stilove • Objasniti pristupe u mentoriranju zdravstvene njege • Analizirati metode vrednovanja studenta • Analizirati procjene studenata o mentoriranju • Kreirati različite metode provjere naučenoga • Analizirati samoprocjenu nastavnoga procesa
Literatura
Obvezna

Jakšić Ž, Pokrajac N, Šmalcelj A, Vrcić-Keglević: Umijeće medicinske nastave, Medicinska naklada Zagreb 2005.; Odabrana poglavlja

Abou Aldan D. Metodika zdravstvene njege. Medicinska naklada. Zagreb: 2019.; Odabrana poglavlja

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)

2. Uredno izvršene seminarske aktivnosti

Način polaganja ispita
  1. Nastavne aktivnosti
  2. Završni ispit (pismeni ispit)
Način ocjenjivanja

Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do

ukupne ocjene:

dovoljan (2) 50-64% bodova

dobar (3) 65-79% bodova

vrlo dobar (4) 80-89% bodova

izvrstan (5) 90% i više bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Seminarski rad 1.1 30
Ukupno tijekom nastave 2.3 30
Završni ispit 2.7 70
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 5 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Uvod u metodiku zdravstvene njege
2. Nastavni predmet zdravstvena njega
3. Kurikularni pristup nastavi zdravstvene njege
4. Nastavne metode u učionici
5. Suvremene strategije u nastavi zdravstvene njege
6. Priprava za nastavu u kliničkom okruženju
7. Mentorski stilovi i pristupi u poučavanju zdravstvene njege
8. Procjene studenata o mentoriranju
9. Metode vrednovanja
10. Evaluacija nastavnoga procesa
11.
12.
13.
14.
15.
Seminari
Tjedan Tema
1. Razvoj medicinske nastave
2. Umijeće postavljanja pitanja
3. Oblici kliničke nastave
4. Nastavne metode
5. Nastavne strategije
6. Klinička nastava na specifičnim radilištima
7. Ispitivanje kliničkih vještina
8. Vrednovanje kvalitete nastave
9. E - učenje
10. Praćenje studenata u tijeku kliničke nastave
11.
12.
13.
14.
15.