Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2023. / 2024. Semestar Zimski
Studij:

Sveučilišni prijediplomski studij psihologije
Godina studija:

Sveučilišni prijediplomski studij psihologije: 2., 3.;

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta KOMUNIKACIJSKE I PREZENTACIJSKE VJEŠTINE
Kratica predmeta IZBP222 Šifra predmeta 249377
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 15
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Vanesa Varga
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Izbor Naslovni docent
Kontakt e-mail vanesa.varga@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Komunikacijske i prezentacijske vještine nužne su za svakog pojedinca u suvremenom društvu. Predmet će studente upoznati s definicijama, obilježjima, vrstama i stilovima komunikacije. Omogućit će im stjecanje vještina pripreme govora, izvođenja govora, aktivnog slušanja te analize i kritike komunikacije u medijima.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Identificirati oblike i vrste komunikacije. Kritički prosuđivati komunikacijske i prezentacijske tehnike i vještine. Opisati ulogu komunikacije u organizacijama. Analizirati primjere komunikacije u medijima Pripremiti vlastiti govor.
Literatura
Obvezna

Brajša, P. (2000). Umijeće razgovora. Pula: C.A.S.H.

Hall, J. A. i Knapp, M. L. Neverbalna komunikacija u ljudskoj interakciji. Zagreb: Naklada Slap.

Šego, J. (2005). Kako postati uspješan govornik. Zagreb: Profil international.

Škarić, I. (2000). Temeljci suvremenoga govorništva. Zagreb: Školska knjiga.

Dopunska

Guffey, M. E. i Loewy, D. (2016). The Essentials of Business Communication. Boston:  Cengage Learning.

Lucas, S. E. (1998). The art of public speaking. New York: McGraw-Hill.

Pearson, J. C., Spitzberg, B. H. (1990). Interpersonal communication: concepts, components and contexts. Dubuque: Wm. C. Brown Publishers.

Pease, A. (2002). Govor tijela – Kako misli drugih ljudi mogu pročitati iz njihovih kretnji. Zagreb: AGM.

Zadro, I. (1999). Glasoviti govori, Naklada Zadro, Zageb.

White, K. W. i Chapman, E. N. (1996). Organizational communcation.New    Yersey:  Simon and Schuster Custom Publishing.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu).

Način polaganja ispita

Nastavne aktivnosti  (vježbe).
Završni ispit (pismeni).

Način ocjenjivanja

1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene

vježbe  – 20%

  1. kolokvij – 25%
  2. kolokvij – 25%
  3. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada (kolokvij):
izvrstan (5) 90 do 100%

vrlo dobar (4) 80 do 89,9% 

dobar (3) 65 do 79,9%

dovoljan (2) 50 do 64,9% 

nedovoljan (1) 0 do 49,9% 

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Auditorne vježbe 0.36 20
Kolokvij-međuispit 0.45 25
Kolokvij-međuispit 0.45 25
Ukupno tijekom nastave 2.46 70
Završni ispit 0.54 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 3 100
Datumi kolokvija 8. i 15. termin nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Uvodno predavanje o predmetu, ciljevima predmeta, rasporedu izvođenja nastave, obavezama studenata te obaveznoj i izbornoj literaturi.
2. Uvod u komunikaciju
3. Vrste i stilovi komunikacije
4. Verbalna i neverbalna komunikacija
5. Interpersonalna komunikacija
6. Persuazija
7. Tehnike aktivnog slušanja
8. Kolokvij 1
9. Teorije i modeli javnog komuniciranja
10. Vještine javnog nastupa
11. Poznati govornici
12. Komunikacija u organizacijama i krizno komuniciranje
13. Komunikacija u medijima
14. Pisana i usmena komunikacija u poslovnom okruženju
15. Kolokvij 2
Vježbe
Tjedan Tema
1. Uvod u komunikaciju
2. Strah i trema
3. Boja i ton glasa
4. Sukobi u komunikaciji
5. Asertivnost u komunikaciji
6. Argumenti u komunikaciji
7. Aktivno slušanje
8. Kolokvij
9. Analiza javnih nastupa
10. Pisanje govora
11. Držanje govora
12. Pisana poslovna komunikacija
13. Usmena poslovna komunikacija
14. Analiza komunikacije u medijima
15. Kolokvij