|
Detaljni izvedbeni plan |
||||||||||||||||
Akademska godina | 2022. / 2023. | Semestar | Ljetni | ||||||||||||||
Studij: Preddiplomski sveučilišni studij komunikologije |
Godina studija: Preddiplomski sveučilišni studij komunikologije: 1.; |
||||||||||||||||
I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU |
|||||||||||||||||
Naziv predmeta | Tjelesna i zdravstvena kultura | ||||||||||||||||
Kratica predmeta | KOMP2-7 | Šifra predmeta | 132366 | ||||||||||||||
Status predmeta | Obvezni | ECTS bodovi | 0 | ||||||||||||||
Preduvjeti za upis predmeta | Nema | ||||||||||||||||
Ukupno opterećenje predmeta | |||||||||||||||||
Vrsta nastave | Ukupno sati | ||||||||||||||||
Vježbe | 30 | ||||||||||||||||
Mjesto i vrijeme održavanja nastave | HKS – prema objavljenom rasporedu | ||||||||||||||||
II. NASTAVNO OSOBLJE |
|||||||||||||||||
Nositelj predmeta | |||||||||||||||||
Ime i prezime | Davorin Babić | ||||||||||||||||
Akademski stupanj/naziv | Profesor tjelesnog odgoja | Zvanje | Viši predavač | ||||||||||||||
Kontakt e-mail | davorin.babic@unicath.hr | Telefon | +385 (1) | ||||||||||||||
Konzultacije | Prema objavljenom rasporedu | ||||||||||||||||
Suradnici na predmetu | |||||||||||||||||
Ime i prezime | Ivančica Vadjon | ||||||||||||||||
Akademski stupanj/naziv | Magistra kineziologije | Zvanje | Predavač | ||||||||||||||
Kontakt e-mail | ivancica.vadjon@unicath.hr | Telefon | +385 (1) | ||||||||||||||
Konzultacije | Prema objavljenom rasporedu | ||||||||||||||||
III. DETALJNI PODACI O PREDMETU |
|||||||||||||||||
Jezik na kojem se nastava održava | Hrvatski | ||||||||||||||||
Opis predmeta |
Tjelesna i zdravstvena kultura je predmet koji se u visokom obrazovanju obvezno provodi tijekom prva četiri semestra studija. Na višim godinama studija može se izvoditi kao izborni predmet (modul) s obzirom na interes studenata. Programsku jezgru čine skupovi raznovrsnih kinezioloških aktivnosti koje su svrstane u osnovni i posebni nastavni program. Za njih se studenti opredjeljuju s obzirom na interes, stupanj usvojenosti motoričkih znanja, razinu sposobnosti i prema stanju zdravlja. Konceptualno ovaj nastavni program nadovezuje se na programske sadržaje nastave tjelesne i zdravstvene kulture u srednjoj školi. |
||||||||||||||||
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta |
Prezentirati tolerantnost, radne navike i samodisciplinu. Razviti sposobnosti, osobine i pozitivne stavove definirane unutar tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područja koje doprinose uspješnom studiranju. Prepoznati potrebu i važnost redovite tjelovježbe u svrhu očuvanja zdravlja i poboljšanja kvalitete života | ||||||||||||||||
Literatura | |||||||||||||||||
Obvezna | Findak, V. (1992). Metodika tjelesne i zdravstvene kulture. Zagreb: Školska knjiga.; Findak, V. (1992). Metodički organizacijski oblici rada u edukaciji, športu i športskoj rekreaciji. Zagreb: Mentorex.; Anderson, B., Burke, E. i Pearl, B. (1997). Fitness za sve. Zagreb: Gopal. |
Način ispitivanja i ocjenjivanja | |||||||||||||||
Polaže seNe | Isključivo kontinuirano praćenje nastaveDa | Ulazi u prosjekNe | |||||||||||||||
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita |
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu. |
||||||||||||||||
Način polaganja ispita | |||||||||||||||||
Način ocjenjivanja | |||||||||||||||||
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
|