Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2022. / 2023. Semestar Ljetni
Studij:

Diplomski sveučilišni studij komunikologije
Godina studija:

Diplomski sveučilišni studij komunikologije: 1.;
Usmjerenje Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Kvantitativne i kvalitativne metode - istraživački praktikum
Kratica predmeta KD1 2-3 Šifra predmeta 237088
Status predmeta Obvezni ECTS bodovi 5
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 15
Vježbe 30
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Lana Ciboci Perša
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail lana.persa@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Ivan Uldrijan
Akademski stupanj/naziv Doktor znanosti Zvanje Poslijedoktorand
Kontakt e-mail ivan.uldrijan@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 651
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Hana Kilijan
Akademski stupanj/naziv Magistra komunikologije Zvanje Asistentica
Kontakt e-mail hana.kilijan@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Nakon odslušanih Kvantitativnih i Kvalitativnih metoda u zimskom semestru, na predmetu Istraživački projekt studenti će objedniti stečena znanja i provesti samostalna istraživanja iz područja komunikacijskih znanosti koristeći i kvantitativne i kvalitativne metode. Nakon završenog predmeta, studenti će znati u potpunosti samostalno postaviti, provesti i predstaviti znanstveno istraživanje.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Primijeniti pravila citiranja i parafraziranja teksta te zadani sustav navođenja izvora. Izraditi nacrt znanstvenog istraživanja iz područja komunikacijskih znanosti. Osmisliti i provesti znanstveno istraživanje iz područja komunikacijskih znanosti koristeći različite kvalitativne i kvantitativne metode. Statistički obraditi rezultate znanstvenih istraživanja. Prikazati i interpretirati rezultate znanstvenih istraživanja.
Literatura
Obvezna

Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.

Berger, A. A. (2016). Media and Communication Research Methods. An introduction to Qualitative and Quantitative Approach. Sage Publications

Dopunska

Berger, A. A. (1998). Media Research Techniques. Sage Publications.

Bruhn Jensen, K. (2002). A Handbook of Media and Communication Research. Qualitative and Quantitative Methodologies. Routledge.

Sloan, L.; Quan-Hasse, A. (2017). The Sage Handbook of Social Media Research Methods. Sage Publications.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu
  2. Stjecanje minimalno 15 bodova iz vježbi na samoj nastavi
Način polaganja ispita
  1. Sudjelovanje u vježbama na nastavi (30 bodova)
  2. Izrada i provedba samostalnoga znanstvenoga istraživanja iz područja komunikacijskih znanosti (70 bodova)
Način ocjenjivanja

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%

dobar (3) – 65 – 79,9%

vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%

izvrstan (5) – 90% i više

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.5 0
Praktični rad 1 30
Istraživanje 2.5 70
Ukupno bodova tijekom nastave 5 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Uvodno predavanje – upoznavanje studenata sa sadržajem kolegija. Prijedlozi provedbe znanstvenih istraživanja iz područja komunikacijskih znanosti.
2. Citiranje i parafraziranje.
3. Pregled postojećih istraživanja o odabranoj temi.
4. Izrada nacrta istraživačkoga rada na odabrane teme.
5. Faze istraživačkoga rada. Kvalitativne i kvantitativne metode istraživanje te odabir metode primjerene za provedbu odabranog znanstvenog istraživanja.
6. Uzorak istraživanja na zadanu temu
7. Načini provedbe istraživanja.
8. Rad na terenu i prikupljanje podataka 1.
9. Rad na terenu i prikupljanje podataka 2.
10. Rad na terenu i prikupljanje podataka 3.
11. Statistička obrada podataka.
12. Prikaz i interpretacija rezultata znanstvenog istraživanja iz područja komunikacijskih znanosti.
13. Izrada prezentacije s najvažnijim rezultatima znanstvenog istraživanja.
14. Javno predstavljanje rezultata istraživanja.
15. Zaključna razmatranja.
Vježbe
Tjedan Tema
1. Provedba znanstvenog istraživanja
2. Provedba znanstvenog istraživanja
3. Provedba znanstvenog istraživanja
4. Provedba znanstvenog istraživanja
5. Provedba znanstvenog istraživanja
6. Provedba znanstvenog istraživanja
7. Provedba znanstvenog istraživanja
8. Provedba znanstvenog istraživanja
9. Provedba znanstvenog istraživanja
10. Provedba znanstvenog istraživanja
11. Provedba znanstvenog istraživanja
12. Provedba znanstvenog istraživanja
13. Provedba znanstvenog istraživanja
14. Provedba znanstvenog istraživanja
15. Provedba znanstvenog istraživanja