Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2022. / 2023. Semestar Zimski
Studij:

Diplomski sveučilišni studij sestrinstva (izvanredni)
Godina studija:

Diplomski sveučilišni studij sestrinstva (izvanredni): 1.;

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Kvantitativna paradigma istraživanja
Kratica predmeta SESD1-5 Šifra predmeta 144253
Status predmeta Obvezni ECTS bodovi 5
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Vježbe 30
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Livia Puljak
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Redoviti profesor
Kontakt e-mail livia.puljak@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Marin Čargo
Akademski stupanj/naziv Mag. med. techn. Zvanje Asistent
Kontakt e-mail marin.cargo@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj: upoznati studente s metodologijom istraživanja, razvijati znanstvenu kritičnost i sposobnosti provođenja istraživanja i pisanja znanstvenih radova.

Sadržaj: u okviru predmeta studenti će se biti upoznati s eksperimentalnim i neeksperimentalnim metodama kao i hijerarhijom dokaza u medicini. Govorit će se o znanstvenoj kritičnosti,pseudoznanosti i šarlatanstvu. Student će se upoznati s opažajnim istraživanjima, istraživanjima intervencija, pisanjem protokola istraživanja, specifičnostima anketnih istraživanja, uzorkovanjem,sustavnim pregledima literature kao i metodološkim istraživanjima.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
1. Objasniti specifičnosti i razlike eksperimentalne i neeksperimentalne metodologije. 2. Analizirati prednosti, nedostatke, mogućnostiprimjene metode opažanja. 3. Analizirati prednosti, nedostatke,mogućnosti primjene anketnih istraživanja. 4. Komentirati rezultate prikupljene opažanjem. 5. Vrednovati različite tehnike uzorkovanja. 6. Opisati postupke anketnih istraživanja. 7. Razviti znanstvenu kritičnost.
Literatura
Obvezna

Marušić, M. i sur.: uvod u znanstveni rad u medicini, Medicinska naklada, Zagreb, 2019. (6. izdanje)

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave (psisutnost na najmanje 60% nastave).
  2. Prikupljeno min. 50% bodova s kolokvija
Način polaganja ispita

Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:

  1. Nastavne aktivnosti: kolokviji
  2. Završni ispit (pismeni)
Način ocjenjivanja

Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:

dovoljan (2) 50-64% bodova

dobar (3) 65-79% bodova

vrlo dobar (4) 80-89% bodova

izvrstan (5) 90% i više bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.6 0
Samostalni rad 0.1 0
Seminarski rad 1 30
Ukupno tijekom nastave 2.7 30
Završni ispit 2.3 70
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 5 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Eksperimentalne i neeksperimentalne metode
2. Opažanja
3. Korelacijska istraživanja
4. Nacrti korelacijskih istraživanja
5. Anketno istraživanje
6. Uzorkovanje
7. Izvori greške u anketnom istraživanju
8. Nacrti korelacijskih i anketnih istraživanja
9. Nenametljivo istraživanje ponašanja
10. Analiza sadržaja
11.
12.
13.
14.
15.