Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2022. / 2023. Semestar Ljetni
Studij:

Diplomski sveučilišni studij sestrinstva (izvanredni)
Godina studija:

Diplomski sveučilišni studij sestrinstva (izvanredni): 1.;

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Kvalitativna paradigma istraživanja
Kratica predmeta SESD2-6I Šifra predmeta 223917
Status predmeta Obvezni ECTS bodovi 5
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 25
Seminari 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Livia Puljak
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Redoviti profesor
Kontakt e-mail livia.puljak@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Dario Sambunjak
Akademski stupanj/naziv Doktor znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail dario.sambunjak@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Filipa Markotić
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail filipa.markotic@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Marin Čargo
Akademski stupanj/naziv Mag. med. techn. Zvanje Asistent
Kontakt e-mail marin.cargo@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj: upoznati studente s kvalitativnom metodologijom, razvijati sposobnost analize kvalitativnog sadržaja, provođenja kvalitativnih istraživanja i pisanja izvještaja o kvalitativnim istraživanjima.

Sadržaj: U okviru predmeta studenti će biti upoznati s temeljnim obilježjima kvalitativne metode istraživanja kao i razlikama u odnosu na kvantitativne metode. Upoznat će se s filozofskom osnovom i povijesnim izvorima te osnovama metodologije kvalitativnih istraživanja. Bit će upoznati s tehnikama prikupljanja podataka u kvalitativnim istraživanjima, uključujući način provedbe dubinskih intervjua, fokus grupa, kvalitativnih opažanja, analize tekstualnih, vizualnih i auditivnih sadržaja te akcijskih istraživanja. Studenti će se upoznati sa specifičnim znanstvenim pristupima u kvalitativnoj metodologiji.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
1. Opisati temeljna obilježja, prednosti i nedostatke kvalitativne metodologije istraživanja. 2. Objasniti razliku između kvantitaivnih i kvalitivnih istraživanja. 3. Isplanirati metodološki istraživanje na specifičnu temu. 4. Analizirati metode istraživanja u konkretnim kvalitativnim istraživanjima. 5. Provesti kvalitativno istraživanje. 6. Analizirati rezultate vlastitog (grupnog) kvalitativnog istraživanja. 7.Interpretirati rezultate kvalitativnog istraživanja.
Literatura
Obvezna

Catherine Pope, Nicholas Mays (urednici). Qualitative research inhealth care. Wiley Blackwell; Oxfor, UK. 4. izdanje. 2020. Dostupno na: https://www.uswr.ac.ir/uploads/1119410835.pdf

 

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 60% nastave)
  2. Uredno izvršene seminarske obveze
  3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Način polaganja ispita

Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:

  1. Nastavne aktivnosti: seminarski radovi
  2. Završni ispit (pismeni)
Način ocjenjivanja

Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.4 0
Samostalni rad 0.1 0
Kolokvij-međuispit 1 30
Ukupno tijekom nastave 2.5 30
Završni ispit 2.5 70
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 5 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Temeljna obilježja kvalitativne metode
2. Razlika u odnosu na kvantitativne metode
3. Filozofska osnova i povijesni izvori
4. Tehnike prikupljanja podataka
5. Dubinski intervju
6. Fokus grupe
7. Kvalitativno opažanje
8. Analize tekstualnih, vizualnih i auditivnih sadržaja
9. Akcijska istraživanja
10. Specifični pristupi u kvalitativnoj metodologiji
11. Analiza kvalitativnih podataka
12. Interpretacija kvalitativnih podataka
13. Valjanost nalaza kvalitativnih istraživanja
14. Dosezi kvalitativnih istraživanja
15. Načini prezentiranja kvalitativnih nalaza