Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2022. / 2023. Semestar Ljetni
Studij:

Diplomski sveučilišni studij povijesti (nastavnički)
Godina studija:

Diplomski sveučilišni studij povijesti (nastavnički): 1., 2.;

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Vođenje razreda i razrednički poslovi
Kratica predmeta IZBD219 Šifra predmeta 235184
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Kristina Puljizević
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail kristina.puljizevic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 656
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Vjera Brković
Akademski stupanj/naziv Zvanje Predavač
Kontakt e-mail vjera.brkovic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 683
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj predmeta  osposobljavanje studenta za vođenje razreda i razredničke poslove. Razvoj vještina potrebnih za vođenje razreda, vođenje administracije i pedagoške dokumentacije. Stjecanje znanja i informiranje o osnovnim funkcijama rukovođenja u obrazovnoj ustanovi. Obuhvaćeno je niz potrebnih poslova u kojima se treba studenta osposobiti za planiranje, organiziranje, vođenje i vrednovanje kao i samo vođenje razreda sa posebnim osvrtom na obveze predmetnog nastavnika i razredničke obveze u smislu dodjele razredništva.

Predmet se bavi analizom zakonskih uporišta i prenošenja teorijskog te na taj način priprema i osposobljava studente za kako primijeniti svoja stručna dostignuća u praksi. Proučava opće temeljnu pedagošku literaturu i dokumentaciju nužnu za ispravno pedagoško postupanje i nastavni rad vođenja razreda kao predmetni nastavnik ali i specifičnost razredništva. Različitim pristupima i kvalitetnim metodama motivira se studente da usvajaju potrebna znanja o osnovnim funkcijama rukovođenja bilo kao predmetni nastavnik bilo kao razrednik.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
1. Prepoznati važnost zadanog okvira koji se odnosi na razredničke dužnosti i obveze; 2. Koristiti se s relevantnom i obveznom školskom dokumentacijom te njezinim ispravnim vođenjem; 3. Upoznati se s dužnostima i obvezama u kontekstu organizacijskih pretpostavki; 4. Znati osmisliti plan i program za sat razredne zajednice; 5. Pridržavati se etičkih načela u radu.
Literatura
Obvezna

A. Rađenović, M. Smiljanić: Priručnik za razrednike, Alinea, Zg., 2007.; C. Kyriacou; Temeljna nastavna umijeća, Educa, Zagreb, 1995.

Dopunska

Službeni propisani dokumenti objavljeni na mrežnim stranicama Agencije za odgoj i obrazovanje (AZOO).

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

Napraviti dva samostalna zadatka na zadanu temu i provesti istraživanje predmetnog nastavnika i razrednika (vježbaonice Hrvatskog katoličkog sveučilišta ili neka druga škola na zamolbu).

Način polaganja ispita

Nastavne aktivnosti: aktivnost na nastavi, samostalan rad, provesti istraživanje i prezentirati ga s kritičkim osvrtom i samostanom procjenom pedagoškog postupanja.

2. Završni ispit: Pismeni.

Način ocjenjivanja

Brojčana ljestvica ocjenjivanja:

nedovoljan (1) – 0 -49,9 %

dovoljan (2) – 50–64,9 %

dobar (3) – 65–79,9 %

vrlo dobar (4) – 80–89,9 %

izvrstan (5) – 90 i više %

 

Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene

  • aktivnost na nastavi – 10%
  • portfolio – 15%
  • istraživanje – 25%
  • praktični rad – 20%.

 

  1. b) Završni ispit – 30% ocjene

                 Pismeni

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Aktivnost na nastavi 0.18 10
Portfolio 0.27 15
Istraživanje 0.45 25
Praktični rad 0.36 20
Ukupno tijekom nastave 2.46 70
Završni ispit 0.54 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 3 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Upravljanje razredom
2. Osobine razrednika
3. Razlike između autoritanog i autoritativnog stila
4. Prvi roditeljski sastanak
5. Sadržaj rada razrednika
6. Razredna klima
7. Ovlasti i dužnosti razrednika
8. Pravilnik o načinu postupanja odgojno-obrazovnih radnika školskih ustanova u poduzimanju mjera zaštite prava učenika te prijave svakog kršenja tih prava nadležnim tijelima
9. Važnost Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
10. Pravilnik o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole, kako organizirati izlete
11. Pravilnik o kriterijima izricanja pedagoških mjera
12. Primjena Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju
13. Pravilnik o kućnom redu
14. Vježbanje i primjena (razredna knjiga, imenik učenika, e-matica, e-dnevnik…)
15. Vježbanje i primjena (razredna knjiga, imenik učenika, e-matica, e-dnevnik…)
Vježbe
Tjedan Tema
1. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
2. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
3. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
4. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
5. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
6. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
7. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
8. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
9. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
10. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
11. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
12. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
13. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
14. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi
15. Izraditi plan istraživanja u izabranoj školi