Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2022. / 2023. Semestar Ljetni
Studij:

Diplomski sveučilišni studij sociologije, Diplomski sveučilišni studij komunikologije
Godina studija:

Diplomski sveučilišni studij sociologije: 1., 2.;
Diplomski sveučilišni studij komunikologije: 1., 2.;
Usmjerenje Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću, Interkulturalna komunikacija i novinarstvo, Upravljanje i javne politike

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Sociologija u marketinškoj praksi
Kratica predmeta IZBD-112 Šifra predmeta 186779
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 5
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Seminari 30
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Luka Šešo
Akademski stupanj/naziv Doktor znanosti Zvanje Izvanredni profesor
Kontakt e-mail luka.seso@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 682
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Ana Pandža Kunčević
Akademski stupanj/naziv Magistra znanosti Zvanje
Kontakt e-mail ana.pandza.kuncevic@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Jasmina Batarilo-Ćerdić
Akademski stupanj/naziv Diplomirani sociolog Zvanje
Kontakt e-mail jasmina.globan@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Polaznici će steći temeljna znanja o  suvremenim marketinškim konceptima te njihovoj primjeni u praksi. Cilj predmeta je omogućiti polaznicima usvajanje potrebnih znanja (teorijskih i praktičnih) za razumijevanje, postavke te realizaciju marketinških kampanji te važnosti socioloških teorija i metodologija za razumijevanje suvremenog poslovnog tržišta.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
1. Izdvojiti načela marketinške prakse. 2. Procijeniti nužnost socioekonomsko-marketinške integracije u svrhu uspješnoga poslovanja. 3. Povezati sociološku metodologiju s primjenom u marketinškoj praksi. 4. Osmisliti projekt upoznavanja proizvoda i tržišta. 5. Primijeniti etički prihvatljive marketinške kampanje za proizvod.
Literatura
Obvezna

Previšić, J., Oretić Došen, Đ. (2004), Marketing, Zagreb: Adverta

Martinović, M. (ur.) (2012), Marketing u Hrvatskoj,  Zagreb: Mate

Kotler, Ph., Keller, K.L., Martinović, M., (2014) Upravljanje marketingom, Zagreb: Mate

Dopunska

Fill, Chris. (2006). Marketing Communication: Engagement, Strategies and Practice, 4th edition, Prentice Hall

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
  2. Stjecanje minimalno 35 bodova (od ukupno 100) tijekom nastave (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
Način polaganja ispita
  1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
  2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način ocjenjivanja

Način stjecanja bodova:

  1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
  2. kolokviji – 50%
  3. vježbe i seminari – 20%
  4. Završni ispit – 30% ocjene

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9% bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Kolokvij-međuispit 0.85 25
Kolokvij-međuispit 0.85 25
Seminarski rad 0.6 20
Ukupno tijekom nastave 3.5 70
Završni ispit 1.5 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 5 100
Datumi kolokvija 8. i 15. termin nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Planiranje i provedba marketinških kampanja. Planiranje i provedba integriranih marketinških komunikacija.
2. Planiranje marketinškog miksa. Kreativna poslovna rješenja.
3. Društveno odgovorno poslovanje. Digitalni marketing.
4. Mjerenje učinkovitosti marketinških kampanja. Uvod u turizam.
5. Istraživanje turističkog tržišta. Turistički proizvod.
6. Komuniciranje s turističkim tržištem. Posebni oblici turizma.
7. Brendiranje u turizmu. Marketing turističke destinacije.
8. Marketing u turizmu. Marketinški splet u turizmu.
9. Marketing usluga. Obilježja turističkog tržišta
10. Marketing u turizmu
11. Istraživanje tržišta
12. Marketinški splet/miks u turizmu
13. Komunikacija s turističkim tržištem, brendiranje u turizmu
14. Turizam u RH
15. Kolokvij
Seminari
Tjedan Tema
1. Uvod u seminarski rad
2. Analiza slučaja 1
3. Analiza slučaja 2
4. Izlaganje seminarskih radova
5. Izlaganje seminarskih radova
6. Izlaganje seminarskih radova
7. Izlaganje seminarskih radova
8. Izlaganje seminarskih radova
9. Izlaganje seminarskih radova
10. Izlaganje seminarskih radova
11. Izlaganje seminarskih radova
12. Izlaganje seminarskih radova
13. Izlaganje seminarskih radova
14. Izlaganje seminarskih radova
15. Izlaganje seminarskih radova