Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2022. / 2023. Semestar Zimski
Studij:

Diplomski sveučilišni studij komunikologije
Godina studija:

Diplomski sveučilišni studij komunikologije: 1., 2.;
Usmjerenje Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Moda i odnosi s javnošću - istraživački praktikum
Kratica predmeta IZBD225 Šifra predmeta 236179
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 10
Vježbe 20
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Matilda Kolić Stanić
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail matilda.stanic@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Predmet interaktivnim radom povezuje prethodno svladana teorijska i praktična znanja iz područja odnosa s javnošću i znanstvenog istraživanja.

Praktične vježbe oblikovane su na način da studentima omoguće ovladati vještinama dizajniranja istraživanja, provođenja znanstvenog istraživanja modnih kampanja s posebnim naglaskom na digitlanim kampanjama, pa je stoga naglasak na istraživanju digitalnih medija. Na nastavi se očekuje aktivni angažman studenata budući da savjete o istraživanju koje dobije od nastavnika konkretno treba primjeniti u zadanim vježbama.

Predmet uključuje završni pismeni rad –  studiju slučaja odabrane modne kampanje.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Integrirati dosadašnja znanja iz znanstvene metode studije slučaja. Samostalno predložiti relevantan uzorak istraživanja iz područja modne industrije. Osmisliti dizajn istraživanja komunikacije odabrane modne marke. Provesti istraživanje. Prezentirati rezultate istraživanja komunikacije modne marke.
Literatura
Obvezna

Balsiger, Philip. 2020. The Fight for Ethical Fashion: The Origins and Interactions of the Clean Clothes Campaign. Routledge (odabrana poglavlja). Huggard, Emily; Cope, Jon. 2020. Communicating Fashion Brands: Theoretical and Practical Perspectives. Routledge (odabrana poglavlja). Kalbaska, Nadzeya i dr. (Ur.) 2019. Fashion Communication in the Digital Age: FACTUM 19 Fashion Communication Conference, Ascona, Switzerland, July 21-26, 2019. Springer (odabrana poglavlja). Mitterfellner, Olga. 2019. Fashion Marketing and Communication: Theory and Practice Across the Fashion Industry. Routledge (odabrana poglavlja). Sádaba, Teresa i dr. (Ur.) 2021. Fashion Communication: Proceedings of the FACTUM 21 Conference, Pamplona, Spain, 2021. Springer (odabrana poglavlja). Williams, Kim; Laing, Jennifer; Frost, Warwick. 2017. Fashion, Design and Events. Routledge. (odabrana poglavlja).

Dopunska

Anguelov, Nikolay. 2021. The Sustainable Fashion Quest: Innovations in Business and Policy. Routledge.; Barnard, Malcolm. 2020. Fashion Theory: A Reader. Routledge.; Barnard, Malcolm. 2014. Fashion Theory: An Introduction. Routledge.; Freberg, Karin. 2022. Social media for strategic communication. Sage. 2. izdanje. Thousand Oaks.; Golizia, Dario. 2021. The Fashion Business. Theory and Practice in Strategic Fashion Management. 1. izdanje. Routledge.; Hopkins, A.E. 2017. Effects of the “Spiral of Silence” in Digital Media. Kindle Edition.; Hutchins, Amber; Tindall, Natalie. (Ur.) 2019. Public Relations and Participatory Culture: Fandom, Social Media and Community Engagement, 1. izdanje. Routledge.; Jin, Byoungho; Cedrola, Elena. (Ur.) 2017. Fashion Branding and Communication: Core Strategies of European Luxury Brands. 1. izdanje. Palgrave.; Mair, Carolyn. 2018. The Psychology of Fashion. Routledge.; Lascity, Myles Ethan. 2021. Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media. Routledge.; Thomas, Sue. 2017. Fashion Ethics. Routledge.; Rienda, Laura i dr. (Ur.) 2021. Firms in the Fashion Industry: Sustainability, Luxury and Communication in an International Context. Routledge.; Sikarskie, Amanda. 2022. Storytelling in Luxury Fashion: Brands, Visual Cultures, and Technologies. Routledge.; Singh, Satyendra. 2020. Luxury and Fashion Marketing: The Global Perspective. Routledge.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu.
  2. Uredno sudjelovanje u vježbama, uredno izvršavanje i izlaganje zadaća.
Način polaganja ispita

Predaja završnog rada u pisanom obliku.

Način ocjenjivanja

Periodične praktične vježbe se ocjenjuju. Konačna (zaključna) ocjena donosi se na temelju periodičnih vježbi i završnog pisanog rada.

Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) 1. VJEŽBA  – max. 20 bodova
2) 2. VJEŽBA  – max. 25 bodova
3) 3. VJEŽBA – max. 25 bodova
b) Završni ispit/završni rad – 30% ocjene
– max. 30 bodova

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64 bodova
dobar (3) – 65-79 bodova
vrlo dobar (4) – 80-89 bodova
izvrstan (5) – 90 do 100 bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Rad na vježbama 1.54 70
Ukupno tijekom nastave 2.34 70
Završni ispit 0.66 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 3 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Uvod u komunikaciju modnih marki. Povijesna perspektiva.
2. Kontekst modne industrije.
3. Uloga modnog komunikatora kao kulturnog posrednika.
4. Motivacija i kupac.
5. Stvaranje modnih identiteta.
6. Sukreiranje modnih prostora.
7. Modne komunikacijske strategije.
8. Storytelling i moda.
9. Izgradnja zajednice brenda.
10. Moda i opinion-leaderi.
11. Moda i opinion-leaderi na društveni mrežama.
12. Modni događaji i brendiranje destinacije.
13. Moda, aktivizam i komunikacija.
14. Moda, održivost i komunikacija.
15. Moda, etika i komunikacija.
Vježbe
Tjedan Tema
1. Izlaganje 1. vježbe: odabir relevantanog uzorka istraživanja
2. Izlaganje 1. vježbe: odabir relevantanog uzorka istraživanja
3. Izlaganje 1. vježbe: odabir relevantanog uzorka istraživanja
4. Izlaganje 1. vježbe: odabir relevantanog uzorka istraživanja
5. Izlaganje 2. vježbe: prijedlog dizajna istraživanja odabranih modnih kampanja
6. Izlaganje 2. vježbe: prijedlog dizajna istraživanja odabranih modnih kampanja
7. Izlaganje 2. vježbe: prijedlog dizajna istraživanja odabranih modnih kampanja
8. Izlaganje 2. vježbe: prijedlog dizajna istraživanja odabranih modnih kampanja
9. Izlaganje 2. vježbe: prijedlog dizajna istraživanja odabranih modnih kampanja
10. Izlaganje 3. vježbe: predstavljanje rezultata studije slučaja na primjeru odabrane modne kampanje
11. Izlaganje 3. vježbe: predstavljanje rezultata studije slučaja na primjeru odabrane modne kampanje
12. Izlaganje 3. vježbe: predstavljanje rezultata studije slučaja na primjeru odabrane modne kampanje
13. Izlaganje 3. vježbe: predstavljanje rezultata studije slučaja na primjeru odabrane modne kampanje
14. Izlaganje 3. vježbe: predstavljanje rezultata studije slučaja na primjeru odabrane modne kampanje
15. Izlaganje 3. vježbe: predstavljanje rezultata studije slučaja na primjeru odabrane modne kampanje