Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2022. / 2023. Semestar Zimski
Studij:

Diplomski sveučilišni studij komunikologije
Godina studija:

Diplomski sveučilišni studij komunikologije: 1., 2.;
Usmjerenje Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću, Interkulturalna komunikacija i novinarstvo

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Izrada strateškog komunikacijskog plana neprofitnih organizacija
Kratica predmeta IZBD-132 Šifra predmeta 198996
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 10
Vježbe 20
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Matilda Kolić Stanić
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail matilda.stanic@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Izrada strateškog komunikacijskog plana neprofitnih organizacija predmet je koji interaktivnim radom, pojedinačnim i u skupinama, dovodi u vezu prethodno svladana teorijska i praktična znanja iz područja odnosa s javnošću s potrebama izvršenja profesionalnih zadaća u odnosima s javnošću neprofitnih organizacija.

Praktične zadaće oblikovane su na način da studentima omoguće ovladati vještinama pisanja, strateškog planiranja, organizacije, praktičnog pristupa problematici OSJ i simulacije realnih situacija iz područja djelovanja neprofitnih organizacija. Na nastavi se očekuje aktivni angažman studenata jer savjete o temi koje će dobiti od nastavnika konkretno primjenjuju izvršavajući vježbe i simulacije.

Predmet uključuje i završni projekt –  strateški komunikacijski program na zadanu temu. Strateški komunikacijski program se priprema prema uputama te predaje prije ispita.

 

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Identificirati ključne probleme u komunikaciji neprofitnih organizacija. Formulirati ciljeve strateškog komunikacijskog plana. Odabrati strategije i tehnike kojim se dolazi do zadanih ciljeva komunikacijskog plana. Preporučiti metode mjerenja rezultata strateškog komunikacijskog plana neprofitnih organizacija
Literatura
Obvezna

Gregory A. (2015) Planning and Managing Public Relations Campaigns: A Strategic Approach (PR in Practice) Fourth Edition, Kogan Page, London, Philadelphia, New Delhi. (odabrana poglavlja).; Ronald D. Smith, (2017) Strategic Planning for Public Relations, 5th edition, Routledge Taylor&Francis Group, New York and London; M. Radalj (2018), Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, Verbum, Split.

Dopunska

Broom, G.M. (2010) Učinkoviti odnosi s javnošću, 10. izdanje, Zagreb: Mate.; Mora,  J. M. Cultivating Reputation with the aid of Communication, u: Universities Reputation, Mora J. M. ur. (Barañáin: EUNSA, 2015), Kindle edition. Tench, R., Yeomans, L. (2009.) Otkrivanje odnosa s javnošću, Zagreb: HUOJ; Tkalac Verčič, A. Odnosi s javnošću (Zagreb: Hrvatska udruga za odnose s javnošću, 2016); Tench R. et al. (2017) Communication Excellence: How to Develop, Manage and Lead Exceptional Communications, Palgrave Macmillan, Cham, Switzerland, Kindle edition; Zerfass A. et al.,“European Communication Monitor 2016,” https://www.zerfass.de/ECM-WEBSITE/media/ECM2016- Results-ChartVersion.pdf.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu.
  2. Uredno sudjelovanje u radu i grupnim vježbama, uredno izvršavanje i izlaganje zadaća.
  3. Predaja završnog rada u pisanom obliku.
Način polaganja ispita

1) Uspješno izvršene zadane vježbe.

2) Predan strateški komunikacijski plan u pisanom obliku.

3) Završni ispit (usmeni): audiovizualna prezentacija strateškog komunikacijskog plana

Način ocjenjivanja

Periodični praktični zadaci se ocjenjuju. Konačna (zaključna) ocjena donosi se na temelju predanog pisanog oblika  strateškog komunikacijskog plana i njegove audiovizualne prezentacije na samom ispitu.

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Rad na vježbama 1.54 70
Ukupno tijekom nastave 2.34 70
Završni ispit 0.66 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 3 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Podjela studentskih obveze i tema za završne projekte. Upute za prvu zadaću: Analiza situacije: određivanje i opis problema (ili prilike) (Istraživanje).
2. Izlaganje prve zadaće. Upute za drugu zadaću: analiza organizacije a) analiza interne okoline (Istraživanje).
3. Izlaganje druge zadaće. Upute za treću zadaću: analiza organizacije b) analiza javne percepcije (Istraživanje).
4. Izlaganje treće zadaće. Upute za četvrtu zadaću: analiza organizacije c) analiza vanjske okoline (Istraživanje).
5. Izlaganje četvrte zadaće. Upute za petu zadaću. analiza javnosti: a) identificirati javnosti, b) odrediti ključne javnosti (Istraživanje).
6. Izlaganje pete zadaće. Upute za šestu zadaću: analiza javnosti: c) analizirati javnosti (Istraživanje).
7. Izlaganje šeste zadaće. Upute za sedmu zadaću: definirati ciljeve: a) definirati izjavu o pozicioniranju, b) definirati opće ciljeve, c) definirati posebne ciljeve (Planiranje/strategija).
8. Izlaganje sedme zadaće. Upute za osmu zadaću: odabir proaktivnih i reaktivnih strategija (Planiranje/strategija).
9. Izlaganje osme zadaće. Upute za devetu zadaću: osmisliti strategiju poruke (Planiranje/strategija).
10. Izlaganje devete zadaće. Upute za desetu zadaću: odabir komunikacijskih taktika (Akcija/taktike).
11. Izlaganje desete zadaće. Upute za jedanaestu zadaću: implementacija strateškog plana - A) vremenski raspored kampanje (Akcija/taktike).
12. Izlaganje jedanaeste zadaće. Upute za dvanaestu zadaću: implementacija strateškog plana - B) budžet kampanje (Akcija/taktike).
13. Izlaganje dvanaeste zadaće. Upute za trinaestu zadaću: pripremiti istraživanje u svrhu ocjene strateškog plana (Ocjenjivanje).
14. Izlaganje trinaeste zadaće. Upute za izradu pismenog oblika strateškog komunikacijskog plana.
15. Upute za izradu završne audiovizualne prezentacije strateškog komunikacijskog plana za klijenta.
Vježbe
Tjedan Tema
1. Istraživanje.
2. Istraživanje.
3. Istraživanje.
4. Istraživanje.
5. Istraživanje.
6. Istraživanje.
7. Planiranje/strategija
8. Planiranje/strategija
9. Planiranje/strategija
10. Akcija/taktike
11. Akcija/taktike
12. Akcija/taktike
13. Akcija/taktike
14. Akcija/taktike
15. Ocjena strateškog plana