Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2022. / 2023. Semestar Ljetni
Studij:

Diplomski sveučilišni studij psihologije
Godina studija:

Diplomski sveučilišni studij psihologije: 2.;

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta DIJAGNOSTIČKI KRITERIJI U KLINIČKOJ PRAKSI
Kratica predmeta IZBD-131 Šifra predmeta 209397
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 15
Vježbe 30
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Ante Silić
Akademski stupanj/naziv Doktor znanosti Zvanje Izvanredni profesor
Kontakt e-mail ante.silic@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Anamarija Bogović
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Izvanredni profesor
Kontakt e-mail anamarija.bogovic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3705 657
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Branka Aukst Margetić
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail branka.aukst-margetic@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Ciljevi: stjecanje specifičnih znanja iz područja psihopatologije te stjecanje sposobnosti primjene tih znanja u praksi sukladno važećim dijagnostičkim kriterijima

Sadržaja kolegija: Specifična psihopatologija vezana uz pojedine dijagnostičke kategorije (anksiozni poremećaji, poremećaji raspoloženja, poremećaji ličnosti, ovisnosti, psihotični poremećaji, shizofrenije, organski poremećaji, somatoformni i disocijativni poremećaji). Razlikovanje pojedinih dijagnostičkih entiteta bez postojanja patognomoničnog simptoma.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Utvrditi sindrome specifične za određenu dijagnostičku kategoriju. Usporediti različite/iste simptome u različitim dijagnozama. Procijeniti kvantitetu, kvalitetu i trajanje psihičkih simptoma. Kritički se osvrnuti na razlike u postojećim i važećim dijagnostičkim kriterijima.
Literatura
Obvezna

Karlović i sur. (2019). Psihijatrija. Jastrebarsko: Naklada Slap.

Američka psihijatrijska udruga, ur. Jukić V., Arbanas G. (2014). DSM-5 Dijagnostički i statistički priručnik za duševne poremećaje. Jastrebarsko: Naklada Slap.

Međunarodna klasifikacija bolesti i srodnih zdravstvenih problema: MKB-10 – deseta revizija. (1994). Zagreb: Medicinska naklada.

Bogović Dijaković A, Gelo J. (2020). Iz prakse kliničkog psihologa. Jastrebarsko: Naklada Slap.

Dopunska

Karlović D, Peitl V, Silić A. (2019).  Shizofrenije. Jastrebarsko: Naklada Slap.

Matešić K. (2010). Psihodijagnostička sredstva. Jastrebarsko: Naklada Slap.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  • Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
  • Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminar)
Način polaganja ispita
  • Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
  • Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način ocjenjivanja

Način stjecanja bodova:

  1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
  • vježbe – 20%
  • kolokvij – 25%
  • kolokvij – 25%
  • b. Završni ispit – 30 % ocjene

        Završni ispit je pismeni.

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

izvrstan (5) – 90 do 100% bodova

vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova

dobar (3) – 65 do 79,9% bodova

dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova

  nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)