Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2021. / 2022. Semestar Zimski
Studij Preddiplomski sveučilišni studij komunikologije Godina
studija
1. - 3.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Suradnja s medijima u odnosima s javnošću i marketingu
Kratica predmeta IZBP205 Šifra predmeta 225942
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Anto Mikić
Akademski stupanj/naziv Doktor znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail anto.mikic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 703
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Marta Takahashi
Akademski stupanj/naziv Magistra odnosa s javnošću Zvanje
Kontakt e-mail marta.takahashi@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj predmeta je stjecanje znanja iz područja odnosa s medijima te priprema studenata na suradnju s predstavnicima medija. Studenti će prepoznati ključne aktivnosti odnosa s medijima u PR-u i marketingu te savladati teoretsku podjelu medija i njihove specifičnosti. Sustavno će biti obrađene teme alata i tehnika u odnosima s javnošću koje služe za uspješnu realizaciju komunikacijskih aktivnosti te njihovih planova. Važno je da u čitavom procesu učenja o odnosima s medijima i marketingu studenti znaju pravni i etički okvir komunikacije te ga znaju jasno primijeniti u praksi. Svrha predmeta je osposobiti studente za samostalno korištenje alata i tehnika u odnosima s medijima te ih podučiti specifičnim stručnim znanjima.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Objasniti ulogu medija i njihove specifičnosti s ciljem uspješne suradnje s predstavnicima medija. Prepoznati ključne aktivnosti odnosa s medijima u PR-u i marketingu. Definirati i primijeniti pojedine alate i tehnike u odnosima s medijima koji služe za realizaciju komunikacijskih aktivnosti i njihovih planova. Navesti i objasniti zakonske okvire komunikacije, odrednice etike u komunikaciji te slobode izražavanja.
Literatura
Obvezna

Kotler, P., Wong, V., Saunders, I., Amstrong, G. (2006). Osnove marketinga. Zagreb: Mate. (odabrana poglavlja)

Tkalac Verčić, A. (2016). Odnosi s javnošću. Zagreb: HUOJ. (odabrana poglavlja)

Verčič, D., Zavrl, F., Rijavec, P., Tkalac Verčič, A., Laco, K. (2004). Odnosi s medijima. Zagreb: Masmedia. (odabrana poglavlja)

Dopunska

Palić, M. (2019). Atomski marketing. Zagreb: M.E.P.

Tomić, Z. (2016). Odnosi s javnošću – teorija i praksa, II. dopunjeno i izmijenjeno izdanje. Zagreb – Sarajevo: Synopsis.

Zakon o elektroničkim medijima (NN 153/09, 84/11, 94/13, 136/13)

Zakon o medijima (NN 59/04, 84/11, 81/13)

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
  2. Uredno izvršene vježbe;
  3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na vježbama i  dva kolokvija.
Način polaganja ispita

1) Nastavne aktivnosti – vježbe; kolokvij (pismeni) ;
2) Završni ispit (pismeni).

Način ocjenjivanja

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više

Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – 30%
2) Kolokvij I – 40%

3) Završni ispit – 30% ocjene

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Rad na vježbama 0.66 30
Kolokvij-međuispit 0.88 40
Ukupno tijekom nastave 2.34 70
Završni ispit 0.66 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 3 100
Datumi kolokvija Osmi tjedan nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Uvod u predmet / Upoznavanje sa sadržajem i ishodima učenja predmeta
2. Upoznavanje s funkcijom medija i njihovom ulogom u društvu
3. Osnove odnosa s medijima i njihovo planiranje
4. Vrste odnosa s medijima
5. Kako surađivati s predstavnicima medija
6. Tehnike rada s medijima u PR-u i marketingu
7. Osnove vizualne komunikacije u odnosima s javnošću i marketingu
8. Kolokvij
9. Public affairs (odnosi s ključnim dionicima)
10. Evaluacija u odnosima s javnošću i marketingu
11. Odnosi s javnošću u kriznim situacijama I
12. Odnosi s javnošću u kriznim situacijama II
13. Pravni aspekti u odnosima s medijima
14. Pravni aspekti u marketingu
15. Etika u odnosima s medijima
Vježbe
Tjedan Tema
1. Kako surađivati s predstavnicima medija – primjeri
2. Pisane tehnike u odnosima s javnošću
3. Govorne tehnike u odnosima s javnošću
4. Vizualne tehnike u odnosima s javnošću
5. Simulacija konferencije za medije
6. Organizacija briefinga za medije
7. Priprema za intervju
8. Kolokvij
9. Pokretanje suradnje s ključnim dionicima
10. Evaluacija u odnosima s javnošću i marketingu
11. Odnosi s javnošću u kriznim situacijama I
12. Odnosi s javnošću u kriznim situacijama II
13. Case study: pravni aspekti u odnosima s medijima
14. Case study: pravni aspekti u marketingu
15. Case study: etika u odnosima s medijima