Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2021. / 2022. Semestar Ljetni
Studij Preddiplomski sveučilišni studij komunikologije Godina
studija
2., 3.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Digitalni alati u odnosima s javnošću i marketingu
Kratica predmeta IZBP206 Šifra predmeta 225943
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Anto Mikić
Akademski stupanj/naziv Doktor znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail anto.mikic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 703
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Iva Anušić
Akademski stupanj/naziv Magistra komunikologije Zvanje
Kontakt e-mail iva.anusic@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Klara Malnar
Akademski stupanj/naziv Magistra komunikologije Zvanje
Kontakt e-mail klara.malnar@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Glavni je cilj predmeta pružiti studentima uvid u suvremene digitalne alate koje se koriste u odnosima s javnošću i marketingu te im pružiti teorijska i praktična znanja u korištenju najvažnijih digitalnih alata kojima se služe komunikacijski stručnjaci. U eri digitalnih komunikacija digitalni su alati postali neizostavan sastavni dio komunikacijskog procesa kako kod običnih korisnika, tako i kod profesionalaca u poslovima digitalnog marketinga i online komunikacije u svim njegovim fazama: od planiranja, preko upravljanja pa sve do evaluacije. Studenti će tako steći uvid i osnovna znanja i vještine u korištenju digitalnih alata u analitici na internetu i društvenim mrežama, planiranju komunikacijskih i marketinških ciljeva i kampanja, automatizaciji komunikacije s medijima, community menagementu, izradi izvješća i analiza za PR-ovce, editiranju tekstova, grafika i videa, vođenju klijenata.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Prepoznati prednosti korištenja digitalnih alata u odnosima s javnošću i marketingu; opisati osnovne mogućnosti i karakteristike najvažnijih digitalnih alata u poslovima marketinga i odnosa s javnošću; analizirati komunikacijske i marketinške potrebe u čijem ispunjavanju može pomoći korištenje digitalnih alata; analizirati i vrednovati mogućnosti pojedinih digitalnih alata u procesu komunikacije; upotrijebiti pojedine digitalne alate u zadanoj vježbi.
Literatura
Obvezna

BROOM, G. M.: Učinkoviti odnosi s javnošću, MATE, Zagreb, 2010. (odabrana poglavlja); SCOTT, D. M.: Nova pravila marketinga i PR – a, Denona d.o.o., Zagreb, 2009. (odabrana poglavlja); BIRAČ, M. et al.: Internet kao komunikacijski kanal, Poslovni uzlet 2014. (odabrana poglavlja); DEMETERFFY LANČIĆ, R.: Novi mediji i odnosi s javnošću, Medijske studije, Vol. 1, 2010.; ERRAGCHA, N.; ROMDHANE, R.: Social Networks as Marketing Tools, Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 19, 2014.; Gavran, K.: Mediatoolkit: A comprehensive tool guide (https://www.mediatoolkit.com/blog/mediatoolkit-a-comprehensive-tool-guide/guide – Mediatoolkit); HubSpot Knowledge Base (https://knowledge.hubspot.com/crm/topics#activity-feed).

Dopunska

GRUNIG, J., HUNT, T.: Managing Public Relations, Holt/Rinehart & Winson, New York-Chicago, 1984.; KOTLER, P.; MINDAK, W.: Marketing and Public Relations, Journal of Marketing, 1978. THEAKER, A.: Priručnik za odnose s javnošću, Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb; TOMIĆ, Z: Odnosi s javnošću i novinarstvo, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, 2007.; ELLISON, N.B.: Social Network Sites: Definition, History and Scholarship, Journal of Computer-Mediated Communication, 2008; ERRAGCHA, N.; ROMDHANE, R.: Social Networks as Marketing Tools, Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 19, 2014.; HORN NORD, L.; PALISKIEWICZ,J; KOOHANG,A.: Using social technologies for competitive advantage: Impact on organizations and higher education, Journal of Computer Information Systems, Vol. 55, 2014.; ARROYO ALMARAZ, I.: How the larger corporations engage with stakeholders through Twitter, International Journal of Market Research, Vol. 55, 2013.; PAPASOLOMOU, I.; THRASSOU, A.; VRONTIS, D.; SABOVA, M.: Marketing public relations: A consumer – focused strategic perspective, Journal of Cosumer Behaviour, Vol. 13, 2014.; SOOK KWON, E.; SUNG, Y.: Follow Me! Global Marketers’ Twitter Use, Journal of Interactive Advertising, Vol. 12, 2011.; STANOJEVIĆ, M.: Marketing na društvenim mrežama, Medianali, Vol. 5, 2011.; VERNUCCIO, M.: Communicating Corporate Brands Through Social Media: An Exploratory Study, International Journal of Bussines Communication, Vol. 51, 2014.; WATERS, R.D.; TINDALL, N.T.J.; MORTON, T.S.: Media Catching and the Journalist– Public Relations Practitioner Relationship: How Social Media are Changing the Practice of Media Relations, Journal of Public Relations Research, 2010.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
  2. Izlazak na kolokvij
  3. Izrada i prezentacija zadane vježbe
Način polaganja ispita

1) Nastavne aktivnosti – vježbe; kolokvij (pismeno);
2) Završni ispit (usmeni);
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave kroz zadane nastavne aktivnosti – kumulativno ostvareno putem vježbi i kolokvija.

Način ocjenjivanja

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više

Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) seminarske obveze – 35%
2) kolokvij – 35%
b) Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit – 30%

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Seminarski rad 0.77 35
Kolokvij-međuispit 0.77 35
Ukupno tijekom nastave 2.34 70
Završni ispit 0.66 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 3 100
Datumi kolokvija 14. tjedan nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Uvod u kolegij
2. Digitalni alati u analitici na internetu i društvenim mrežama I
3. Digitalni alati u analitici na internetu i društvenim mrežama II
4. Digitalni alati – pomoćnici u procesu planiranja komunikacijskih i marketinških kampanja
5. Automatizacija u komunikaciji s medijima
6. Digitalni alati u CM
7. Izrada izvješća za PR
8. Digitalni alati za osnovne analize objava
9. Digitalni pomoćnici u pisanju, uređivanju i ispravljanju tekstova
10. Editiranje grafika za online objavu
11. Editiranje video uradaka
12. Alati za vođenje klijenata
13. Specijalizirani internetski pretraživači
14. Kolokvij
15. Procjena i izbor potrebnih digitalnih alata
Vježbe
Tjedan Tema
1. Uvod - podjela tema
2. Prezentacija studentskih vježbi
3. Prezentacija studentskih vježbi
4. Prezentacija studentskih vježbi
5. Prezentacija studentskih vježbi
6. Prezentacija studentskih vježbi
7. Prezentacija studentskih vježbi
8. Prezentacija studentskih vježbi
9. Prezentacija studentskih vježbi
10. Prezentacija studentskih vježbi
11. Prezentacija studentskih vježbi
12. Prezentacija studentskih vježbi
13. Prezentacija studentskih vježbi
14. Kolokvij
15. Prezentacija studentskih vježbi