|
Detaljni izvedbeni plan
|
Akademska godina |
2020. / 2021. |
Semestar |
Ljetni |
Studij |
Diplomski sveučilišni studij komunikologije |
Godina studija |
1. |
Usmjerenje |
Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću |
I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU |
Naziv predmeta |
Strategije odnosa s javnošću |
Kratica predmeta |
KD1 2-1 |
Šifra predmeta |
186871 |
Status predmeta |
Obvezni |
ECTS bodovi |
5 |
Preduvjeti za upis predmeta |
Nema |
Ukupno opterećenje predmeta |
Vrsta nastave |
Ukupno sati |
Predavanja |
30 |
Seminari |
15 |
Mjesto i vrijeme održavanja nastave |
HKS – prema objavljenom rasporedu |
II. NASTAVNO OSOBLJE |
Nositelj predmeta |
Ime i prezime |
Iko Skoko |
Akademski stupanj/naziv |
Doktor znanosti |
Zvanje |
Redoviti profesor |
Kontakt e-mail |
|
Telefon |
+385 (1) |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
Suradnici na predmetu |
Ime i prezime |
Krešimir Dabo |
Akademski stupanj/naziv |
Magistar odnosa s javnostima |
Zvanje |
|
Kontakt e-mail |
|
Telefon |
+385 (1) |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
III. DETALJNI PODACI O PREDMETU |
Jezik na kojem se nastava održava |
Hrvatski |
Opis predmeta |
Studenti se upoznaju i svladavaju proces strateškog planiranja i upravljanja u odnosima s javnošću analizirajući ključne pojmove i korake strateškog planiranja i njihove primjene u praksi. Detaljno analizirajući četverofazni proces planiranja i upravljanja odnosima s javnošću, studenti se upoznaju s istraživačkim i analitičkim metodama, važnošću postavljanja komunikacijskih ciljeva i određivanju stakeholdera i ciljnih javnosti, proaktivnim i reaktivnim strategijama te zakonitostima i metodama evaluacije. Studenti završetkom ovog predmeta stječu kompetencije za pripremu komunikacijskih planova i strategija, njihove provedbe te konačno, evaluacije i revizije provedenih aktivnosti.
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta |
Definirati osnovne pojmove strateških odnosa s javnošću.
Prepoznati ulogu i značaj odnosa s javnošću u kriznim situacijama.
Objasniti ulogu odnosa s javnošću u korporativnom komuniciranju.
Predložiti vlastite oblike strateškog komuniciranja s medijima u kriznim situacijama.
|
Literatura |
Obvezna |
Jugo, D., Strategije odnosa s javnošću, Zagreb, Profil &Novelti Millenium, 2012.;
Gregory, A., Planiranje i upravljanje kampanjama, Zagreb, HUOJ, 2006.; Tench, R., Yeomans, L., Otkrivanje odnosa s javnošću, Zagreb, HUOJ, 2009.
|
Dopunska |
Weintraub Austin, E., Strategic Public Relations Management, New Jersey, Lawrence Erlbaum Associates, 2006.; Smith, R., Strategic Planning for Public Relations, New York i London, Routledge, Taylor and Francis Group, 2009.; Wilcox, D. L., Cameron, G. T., Public relations – Strategies and tactics, Boston, Pearson education, 2012. Potter, L., Komunikacijski plan – srž strateških komunikacija, Zagreb, HUOJ, 2007.; Tomić, Z., Odnosi s javnošću – teorija i praksa, Zagreb-Sarajevo, Synopsis, 2008.
|
Način ispitivanja i ocjenjivanja |
Polaže seDa |
Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe |
Ulazi u prosjekDa |
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita |
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu.
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i izloženo seminarsko izlaganje.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
|
Način polaganja ispita |
1) seminarsko izlaganje
2) 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni)
3) završni ispit (pismeni)
|
Način ocjenjivanja |
|
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
VRSTA AKTIVNOSTI |
ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata |
UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave |
1.2 |
0 |
Seminarsko izlaganje |
0.76 |
20 |
Kolokvij-međuispit |
0.95 |
25 |
Kolokvij-međuispit |
0.95 |
25 |
Ukupno tijekom nastave |
3.86 |
70 |
Završni ispit |
1.14 |
30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) |
5 |
100 |
|
Datumi kolokvija |
7. i 15. tjedan |
Datumi ispitnih rokova |
Prema objavljenom rasporedu |
IV. TJEDNI PLAN NASTAVE |
Predavanja |
Tjedan |
Tema |
1. |
Uvod u strateške odnose s javnošću |
2. |
Analiza i definiranje ključnih pojmova strateških odnosa s javnošću |
3. |
Primjena strateških odnosa s javnošću u korporativnom komuniciranju |
4. |
Strateško komuniciranje s medijima u kriznim situacijama |
5. |
Modeli i pristupi planiranju u odnosima s javnošću |
6. |
Načela definiranja ciljeva, određivanje ciljnih javnosti i stakeholdera |
7. |
1. kolokvij |
8. |
Strateško promišljanje i strateško upravljanje komunikacijskim programom |
9. |
Definiranje ključnih poruka i strateški izbor kanala komunikacije |
10. |
Strategije i taktike u odnosima s javnošću |
11. |
Proaktivne strategije odnosa s javnošću |
12. |
Reaktivne strategije odnosa s javnošću |
13. |
Evaluacija, revizija i ocjenjivanje komunikacijskih programa |
14. |
Revizija i korektivne aktivnosti |
15. |
2. kolokvij |
Seminari |
Tjedan |
Tema |
1. |
Uvodni seminar - Podjela seminarskih tema i upoznavanje sa sadržajem i ciljem seminarske nastave. |
2. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
3. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
4. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
5. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
6. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
7. |
1. kolokvij |
8. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
9. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
10. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
11. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
12. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
13. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
14. |
Diskusija o odabranim tekstovima/studentskom seminaru i temi predavanja. |
15. |
2. kolokvij |