|
Detaljni izvedbeni plan
|
Akademska godina |
2020. / 2021. |
Semestar |
Zimski |
Studij |
Diplomski sveučilišni studij psihologije |
Godina studija |
1. |
I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU |
Naziv predmeta |
PSIHOLOGIJA PONAŠANJA U ORGANIZACIJI |
Kratica predmeta |
PSD15 |
Šifra predmeta |
101726 |
Status predmeta |
Obvezni |
ECTS bodovi |
4 |
Preduvjeti za upis predmeta |
Nema |
Ukupno opterećenje predmeta |
Vrsta nastave |
Ukupno sati |
Predavanja |
45 |
Mjesto i vrijeme održavanja nastave |
HKS – prema objavljenom rasporedu |
II. NASTAVNO OSOBLJE |
Nositelj predmeta |
Ime i prezime |
Majda Rijavec |
Akademski stupanj/naziv |
Doktorica znanosti |
Zvanje |
Redoviti profesor u trajnom zvanju |
Kontakt e-mail |
|
Telefon |
+385 (1) |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
III. DETALJNI PODACI O PREDMETU |
Jezik na kojem se nastava održava |
Hrvatski |
Opis predmeta |
Ciljevi predmeta: Uvod u proučavanje utjecaja pojedinaca, grupa i strukture na ponašanje u organizacijama te razvijanje osnovnih vještina potrebnih za suradnju, razumijevanje i motiviranje pojedinaca i grupa u organizaciji
Sadržaj predmeta: Osobine pojedinaca važne za radni učinak; radna motivacija; zadovoljstvo na poslu; metode i stilovi rukovođenja; individualne, grupne i kulturne razlike u radnim organizacijama; savjetovanje pri izboru zanimanja; rukovođenje konfliktom; načini pregovaranja, organizacijski razvoj; organizacijska klima i kultura; budućnost organizacija
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta |
Povezivati individualne osobine članova organizacije sa osobinama organizacije sa ciljem bolje prilagodbe i radnog učinka; Izmjeriti stavove prema radu u okviru različitih pristupa njihovom mjerenju; Usporediti različite teorije motivacije za rad te ih primijeniti u praktičnom radu; Razumjeti vezu između stilova rukovođenja i osobina zaposlenika; Osmisliti plan za unapređenje timskog rada i komunikacije u organizaciji; Prepoznati znakove stresa u organizaciji i kreirati program za smanjenje stresa; Prepoznati indikatore organizacijske klime i kulture
|
Literatura |
Obvezna |
- Robbins, S.P. i Judge, T.A. (2010). Organizacijsko ponašanje. Zagreb: MATE
- Sušanj, Z. (1995). Organizacijska klima i kultura. Jastrebarsko: Naklada Slap
|
Dopunska |
- Rijavec, M. i Miljković., D. (2009). Pozitivna psihologija na poslu. Zagreb: IEP
- Wagner, J.A. i Hollenbeck, J.R. (2002). Organizational behavior. Orlando, FL: Harcourt Brace.
|
Način ispitivanja i ocjenjivanja |
Polaže seDa |
Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe |
Ulazi u prosjekDa |
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita |
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, izlaganje odabrane teme u timu)
|
Način polaganja ispita |
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (izlaganje odabrane teme u timu; 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni))
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
|
Način ocjenjivanja |
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
- izlaganje u timu – max. 10 bodova
- 1. kolokvij – max. 30 bodova;
- 2. kolokvij – max. 30 bodova;
2. Završni ispit – 30% ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
|
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
VRSTA AKTIVNOSTI |
ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata |
UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave |
1.2 |
0 |
Timski rad |
0.28 |
10 |
Kolokvij-međuispit |
0.84 |
30 |
Kolokvij-međuispit |
0.84 |
30 |
Ukupno tijekom nastave |
3.16 |
70 |
Završni ispit |
0.84 |
30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) |
4 |
100 |
|
Datumi kolokvija |
7. i 14. termin nastave |
Datumi ispitnih rokova |
Prema objavljenom rasporedu |
IV. TJEDNI PLAN NASTAVE |
Predavanja |
Tjedan |
Tema |
1. |
Definicije organizacijskog ponašanja i povezanost s drugim disciplinama; odnos pojedinca i organizacije |
2. |
Teorije organizacijskog ponašanja |
3. |
Pojedinac u organizaciji: percepcija, atribucije, učenje |
4. |
Pojedinac u organizaciji: sposobnosti i ličnost |
5. |
Organizacijski stavovi i ponašanje |
6. |
Motivacija u organizaciji |
7. |
Kolokvij 1. Primjena motivacijskih teorija u praksi |
8. |
Radna grupa i tim |
9. |
Komunikacija u organizaciji |
10. |
Pregovaranje, konflikti i intergrupno ponašanje |
11. |
Rukovođenje i moć |
12. |
Organizacijska klima i kultura |
13. |
Stres i upravljanje stresom u organizaciji |
14. |
Kolokvij 2. Organizacijski razvoj i upravljanje promjenama |
15. |
Pozitivna psihologija i organizacijsko ponašanje |