![]() |
Detaljni izvedbeni plan |
||||||||||||||||
Akademska godina | 2020. / 2021. | Semestar | Zimski | ||||||||||||||
Studij | Diplomski sveučilišni studij sociologije | Godina studija |
1. | ||||||||||||||
Usmjerenje | Upravljanje i javne politike | ||||||||||||||||
I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU |
|||||||||||||||||
Naziv predmeta | Anketno istraživanje | ||||||||||||||||
Kratica predmeta | SOCD115 | Šifra predmeta | 101875 | ||||||||||||||
Status predmeta | Obvezni | ECTS bodovi | 3 | ||||||||||||||
Preduvjeti za upis predmeta | Nema | ||||||||||||||||
Ukupno opterećenje predmeta | |||||||||||||||||
Vrsta nastave | Ukupno sati | ||||||||||||||||
Predavanja | 15 | ||||||||||||||||
Vježbe | 30 | ||||||||||||||||
Mjesto i vrijeme održavanja nastave | HKS – prema objavljenom rasporedu | ||||||||||||||||
II. NASTAVNO OSOBLJE |
|||||||||||||||||
Nositelj predmeta | |||||||||||||||||
Ime i prezime | Mario Bara | ||||||||||||||||
Akademski stupanj/naziv | Doktor znanosti | Zvanje | Docent | ||||||||||||||
Kontakt e-mail | mario.bara@unicath.hr | Telefon | +385 (1) 3706 607 | ||||||||||||||
Konzultacije | Prema objavljenom rasporedu | ||||||||||||||||
Suradnici na predmetu | |||||||||||||||||
Ime i prezime | Tomislav Belić | ||||||||||||||||
Akademski stupanj/naziv | Magistar geografije | Zvanje | Asistent | ||||||||||||||
Kontakt e-mail | tomislav.belic@unicath.hr | Telefon | +385 (1) 3706 676 | ||||||||||||||
Konzultacije | Prema objavljenom rasporedu | ||||||||||||||||
Suradnici na predmetu | |||||||||||||||||
Ime i prezime | Josip Ježovita | ||||||||||||||||
Akademski stupanj/naziv | Magistar sociologije | Zvanje | Asistent | ||||||||||||||
Kontakt e-mail | josip.jezovita@unicath.hr | Telefon | +385 (1) 3706 676 | ||||||||||||||
Konzultacije | Prema objavljenom rasporedu | ||||||||||||||||
III. DETALJNI PODACI O PREDMETU |
|||||||||||||||||
Jezik na kojem se nastava održava | Hrvatski | ||||||||||||||||
Opis predmeta |
Ciljevi predmeta: Osposobiti studente za samostalnu konceptualizaciju, operacionalizaciju i realizaciju anketnog istraživanja. Osposobiti studente za kritičku čitanje i prosudbu znanstvenih radova u kojima se prezentiraju rezultati anketnog istraživanja ili u kojem se koriste drugi mjerni instrumenti (skale i indeksi). Sadržaj predmeta: Naglasak se na kolegiju stavlja na praktičnu provedbu anketnog istraživanja. Studenti će sudjelovati u provedbi anketnog istraživanja u realnim okolnostima. Uz praktični dio studenti će učiti i teorijsko gradivo te će isto povezivati s iskustvom iz prakse. Od teorijskog djela gradiva kolegij sadrži sljedeće cjeline: Tehnike anketnog istraživanja. Istraživački nacrti pogodni zab anketno istraživanje. Osmišljavanje plana uzorka i uzorkovanje. Konstrukcija anketnih pitanja. Konstrukcija anketnog upitnika. Konstrukcija i evaluacija mjernih instrumenata (skale i indeksi). Suvremene tehnike anketnog istraživanja (online ankete) i problematiziranje njihova korištenja. Realizacija istraživanja. Obrada podataka u programskom paketu SPSS. |
||||||||||||||||
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta |
1. Upoznavanje s značajkama anketne metode i mogućnostima njene primjene u praksi. 2. Upoznavanje s elementima plana uzorka i problemima s kojima se istraživač susreće prilikom uzorkovanja i realizacije istraživanja u praksi. 3. Upoznavanje s konstrukcijom i evaluacijom mjernih instrumenata (skala i indeksa) i stjecanje sposobnosti za kritičku analizu radova u kojima su korištene skale i indeksi. 4. Stjecanje mogućnosti samostalne izrade instrumenta za anketno istraživanje uključujući fazu konceptualizacije, operacionalizacije i realizacije istraživanja. 5. Upoznavanje sa suvremenim pristupima u anketnom istraživanju i steći sposobnost kritičkog osvrta na rezultate dobive takvim istraživačkim pristupima. 6. Upoznavanjem s provedbom anketnih istraživanja u realnim životnim okolnostima. 7. Stjecanje znanja potrebnog za statističku analizu podataka prikupljenih anketnim istraživanjem te za prezentaciju istih. | ||||||||||||||||
Literatura | |||||||||||||||||
Obvezna | Henry, Gary T (1990). Practical sampling. London: Sage; Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap; Petz, B., Kolesarić, V. i Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko: Naklada Slap.
|
||||||||||||||||
Dopunska | Sapsford, R. (2007). Survey Research. London: Sage. |
||||||||||||||||
Način ispitivanja i ocjenjivanja | |||||||||||||||||
Polaže seDa | Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe | Ulazi u prosjekDa | |||||||||||||||
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita |
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave); 2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave. |
||||||||||||||||
Način polaganja ispita | 1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti; 2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti). |
||||||||||||||||
Način ocjenjivanja | Način stjecanja bodova: 2. Završni pismeni ispit – 30% Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: |
||||||||||||||||
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
|