|
Detaljni izvedbeni plan
|
Akademska godina |
2020. / 2021. |
Semestar |
Zimski |
Studij |
Preddiplomski sveučilišni studij povijesti, Preddiplomski sveučilišni studij sociologije |
Godina studija |
3. |
I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU |
Naziv predmeta |
Uvod u psihologiju obrazovanja (PN-A) |
Kratica predmeta |
IZBP-89 |
Šifra predmeta |
156965 |
Status predmeta |
Izborni |
ECTS bodovi |
5 |
Preduvjeti za upis predmeta |
Nema |
Ukupno opterećenje predmeta |
Vrsta nastave |
Ukupno sati |
Predavanja |
30 |
Mjesto i vrijeme održavanja nastave |
HKS – prema objavljenom rasporedu |
II. NASTAVNO OSOBLJE |
Nositelj predmeta |
Ime i prezime |
Krunoslav Matešić |
Akademski stupanj/naziv |
doktor znanosti |
Zvanje |
Docent |
Kontakt e-mail |
krunoslav.matesic@unicath.hr |
Telefon |
+385 (1) 01 3706 636 |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
Suradnici na predmetu |
Ime i prezime |
Ana Haramina |
Akademski stupanj/naziv |
diplomirani psiholog |
Zvanje |
Asistent |
Kontakt e-mail |
ana.haramina@unicath.hr |
Telefon |
+385 (1) 01 3706 632 |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
Suradnici na predmetu |
Ime i prezime |
Kristijan Žibrat |
Akademski stupanj/naziv |
magistar psihologije |
Zvanje |
Asistent |
Kontakt e-mail |
kzibrat@unicath.hr |
Telefon |
+385 (1) 3706 632 |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
III. DETALJNI PODACI O PREDMETU |
Jezik na kojem se nastava održava |
Hrvatski |
Opis predmeta |
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta |
|
Literatura |
Obvezna |
Woolfolk, A. (2016). Edukacijska psihologija. Jastrebarsko: Naklada Slap
|
|
Dopunska |
Zarevski, P. (2007). Psihologija pamćenja i učenja.Jastrebasko: Naklada Slap
Grgin, T. (2004). Edukacijska psihologija. Jastrebarsko: Naklda Slap
|
|
Način ispitivanja i ocjenjivanja |
Polaže seDa |
Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe |
Ulazi u prosjekDa |
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita |
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu)
2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
|
|
Način polaganja ispita |
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (kolokviji)
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
|
|
Način ocjenjivanja |
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
a) 1. kolokvij – 30%
b) 2. kolokvij – 30%
c) Radni zadatak – 10%
2. Završni usmeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
|
|
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
VRSTA AKTIVNOSTI |
ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata |
UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave |
1.2 |
0 |
Kolokvij-međuispit |
0.8 |
30 |
Kolokvij-međuispit |
0.8 |
30 |
Esej |
0.4 |
10 |
Ukupno tijekom nastave |
3.2 |
70 |
Završni ispit |
1.8 |
30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) |
5 |
100 |
|
Datumi kolokvija |
8. i 15. termin nastave |
Datumi ispitnih rokova |
Prema objavljenom rasporedu |
IV. TJEDNI PLAN NASTAVE |
Predavanja |
Tjedan |
Tema |
1. |
Uloga edukacijske psihologije |
2. |
Razlike među učenicima |
3. |
Učenici s posebnim potrebama |
4. |
Bihevioristički pogledi na učenje |
5. |
Procesi pamćenja |
6. |
Strategije učenja i rješavanje problema |
7. |
Istraživačko učenje i učenje temeljno na problemu |
8. |
1. kolokvij |
9. |
Socijalno-kognitivistička teorija |
10. |
Motivaciju u učenju i podučavanju |
11. |
Interesi, znatiželja, emocije i anksioznost |
12. |
Stvaranje i održavanje pozitivne okoline za učenje |
13. |
Rješavanje problema s disciplinom |
14. |
Mjerenje i vrednovanje rada učenika |
15. |
2. kolokvij |