Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2019. / 2020. Semestar Zimski
Studij Diplomski sveučilišni studij komunikologije Godina
studija
2.
Usmjerenje Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Politička komunikacija
Kratica predmeta KD1 3-2 Šifra predmeta 198630
Status predmeta Obvezni ECTS bodovi 4
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Seminari 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Marijana Kompes
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail marijana.kompes@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 620
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Jakov Žižić
Akademski stupanj/naziv Magistar politologije Zvanje Asistent
Kontakt e-mail jakov.zizic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 632
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj predmeta je upoznati studente s povijesnim razvojem i glavnim obilježjima političke komunikacije te objasniti ulogu i funkcije političke komunikacije u demokratskom društvu.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
1. Izdvojiti glavne značajke teorija iz područja političke komunikacije. 2. Definirati osnovne pojmove iz političke komunikacije. 3. Objasniti ulogu i funkcije političke komunikacije u demokratskim društvima. 4. Diskutirati o odnosu medija i politike u procesima oblikovanja javnog mnijenja. 5. Interpretirati obrazovnu ulogu medija u razvoju demokratskog društva.
Literatura
Obvezna

Tomić, Z. (2012). Osnove političkog komuniciranja. Zagreb – Sarajevo: Synopsis – Visoka škola za odnose  s javnošću i studij medija „Kairos“. (odabrani dijelovi)

Tomić, Z. (2016). Politički odnosi s javnošću. Zagreb – Sarajevo: Synopsis (odabrani dijelovi)

Dopunska

Donges, P., Jarren, O. (2017). Politische Kommunikation in der Mediengesellschaft. Wiesbaden: Springer VS.

Reinemann, C. (ur.) (2014). Political communication. Berlin: De Gruyter Mouton.

Schulz, W. (2008). Political communication, u: Donsbach, W. (ur.), The International Encyclopedia of Communication, vol. VIII. Malden, MA: Blackwell, S. 3671-3682.

McNair, B. (2003). Uvod u političku komunikaciju. Zagreb: Fakultet političkih znanosti

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;

Seminarski rad i izlaganje

Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na nastavi i na dva kolokvija

Način polaganja ispita

Nastavne aktivnosti – seminarski rad i izlaganje; 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);

Završni ispit (usmeni).

Način ocjenjivanja

Način stjecanja ocjene:

a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene

   1) Seminarsko izlaganje – max. 20 bodova

   2) 1. kolokvij – max. 25 bodova

   3) 2. kolokvij – max. 25 bodova

b) Završni ispit – 30% ocjene

   4)  Usmeni ispit – max. 30 bodova

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

dovoljan (2) – 50-64 bodova

dobar (3) – 65-79 bodova

vrlo dobar (4) – 80-89 bodova

izvrstan (5) – 90 do 100 bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Seminarsko izlaganje 0.6 20
Kolokvij-međuispit 0.7 25
Kolokvij-međuispit 0.7 25
Ukupno tijekom nastave 3.2 70
Završni ispit 0.8 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 4 100
Datumi kolokvija 8. i 15. termin nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Politička komunikacija – povijest, definicije, obilježja, funkcije
2. Akteri i instrumenti političke komunikacije
3. Učinci i simboli političke komunikacije
4. Profesionalizacija političke komunikacije
5. Mediji u političkoj komunikaciji
6. Novi mediji i politička komunikacija
7. Međunarodna politička komunikacija
8. Kolokvij
9. Politički odnosi s javnošću – definicije i aktivnosti
10. Odnosi s javnošću i političke stranke
11. Odnosi s javnošću i izvršna vlast
12. Predsjednički odnosi s javnošću
13. Odnosi s javnošću i zakonodavna vlast
14. Odnosi s javnošću i javna diplomacija
15. Kolokvij
Seminari
Tjedan Tema
1. Uvod u seminarsku nastavu
2. Prezentacija seminarske teme
3. Prezentacija seminarske teme
4. Prezentacija seminarske teme
5. Prezentacija seminarske teme
6. Prezentacija seminarske teme
7. Prezentacija seminarske teme
8. Kolokvij
9. Prezentacija seminarske teme
10. Prezentacija seminarske teme
11. Prezentacija seminarske teme
12. Prezentacija seminarske teme
13. Prezentacija seminarske teme
14. Prezentacija seminarske teme
15. Kolokvij