Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2019. / 2020. Semestar Ljetni
Studij Preddiplomski sveučilišni studij sestrinstva (izvanredni) Godina
studija
2.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Komunikacijske vještine u sestrinskoj praksi pedijatrijskog bolesnika
Kratica predmeta IZBP-93I Šifra predmeta 171692
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 4
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 24
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Mirjana Turkalj
Akademski stupanj/naziv doktorica znanosti Zvanje Izvanredni profesor
Kontakt e-mail turkalj@bolnica-srebrnjak.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Darija Ordulj Aničić
Akademski stupanj/naziv magistra sestrinstva Zvanje null
Kontakt e-mail darija1983@gmail.com Telefon +385 (1) 6391 141
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Vlatka Trupinić
Akademski stupanj/naziv magistra sestrinstva Zvanje null
Kontakt e-mail vlatka.trupinic@gmail.com Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim načelima, vrstama i oblicima ljudske komunikacije i specifičnostima komunikacije unutar zdravstvenog tima i osposobiti ih za učinkovitu komunikaciju s djecom i članovima njihovih obitelji.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Nakon odslušanog predmeta studenti će moći: izreći pojam, vrste, ciljeve i načela komunikacije,nabrojati obilježja informacijske i terapijske komunikacije, prepoznati i demonstrirati osnovne prepreke u komunikaciji s djetetom i članovima obitelji, prepoznati i riješiti jednostavne prigovore u odnosu s pacijentom i članovima obitelji, usporediti i protumačiti specifičnosti komunikacije s djecom i, adolescentima
Literatura
Obvezna
  1. Lučanin, D., Despot Lučanin, J. (2010.): Komunikacijske vještine u zdravstvu, Naklada Slap, Jastrebarsko
  2. Đorđević V, Braš M. (2011.) Komunikacija u medicini, Medicinska naklada, Zagreb
  3. Brkljačić, M. (2013.): Etički aspekti komunikacije u zdravstvu, časopis Medicina flumenensis, Vol.49. No.2
  4. Reardon, K.K. (1998.): Interpersonalna komunikacija: gdje se misli susreću, Alineja, Zagreb
Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 60% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika

Način polaganja ispita

Vrednovanje studentskog rada kroz avršni ispit (pismeni)

Način ocjenjivanja

Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.1 0
Samostalni rad 0.2 0
Aktivnost na nastavi 0.8 30
Ukupno tijekom nastave 2.1 30
Završni ispit 1.9 70
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 4 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. definicija komunikacije
2. općenito o komunikaciji
3. osnovne komunikacijske vještine i sposobnosti
4. informacijska komunikacija
5. prikupljanje informacija tehnikom intervjua
6. prikupljanje informacija tehnikom intervjua
7. komunikacija s djecom različite dobi
8. komunikacija s djecom ograničenih komunikacijskih sposobnosti
9. komunikacija s teško bolesnom djecom i njihovim obiteljima
10. komunikacija sa ožalošćenim osobama
11. komunikacija sa ožalošćenim osobama
12. rješavanje sukoba
13.
14.
15.