|
Detaljni izvedbeni plan |
||||||||||||||||
Akademska godina | 2018. / 2019. | Semestar | Ljetni | ||||||||||||||
Studij | Preddiplomski sveučilišni studij komunikologije | Godina studija |
3. | ||||||||||||||
I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU |
|||||||||||||||||
Naziv predmeta | Povijest i teorija kazališta | ||||||||||||||||
Kratica predmeta | KOMP6-3 | Šifra predmeta | 172521 | ||||||||||||||
Status predmeta | Obvezni | ECTS bodovi | 4 | ||||||||||||||
Preduvjeti za upis predmeta | Nema | ||||||||||||||||
Ukupno opterećenje predmeta | |||||||||||||||||
Vrsta nastave | Ukupno sati | ||||||||||||||||
Predavanja | 30 | ||||||||||||||||
Seminari | 15 | ||||||||||||||||
Mjesto i vrijeme održavanja nastave | HKS – prema objavljenom rasporedu | ||||||||||||||||
II. NASTAVNO OSOBLJE |
|||||||||||||||||
Nositelj predmeta | |||||||||||||||||
Ime i prezime | Sanja Nikčević | ||||||||||||||||
Akademski stupanj | Doktorica znanosti | Zvanje | Redoviti profesor u trajnom zvanju | ||||||||||||||
Kontakt e-mail | sanja.nikcevic@uaos.hr | Telefon | +385 (1) 098 9559 933 | ||||||||||||||
Konzultacije | Prema objavljenom rasporedu | ||||||||||||||||
III. DETALJNI PODACI O PREDMETU |
|||||||||||||||||
Jezik na kojem se nastava održava | Hrvatski | ||||||||||||||||
Opis predmeta |
Kolegij obuhvaća povijest dramske književnosti kao književnog roda europskog civilizacijskog kruga prikazujući razvoj drame kroz kronološku smjenu epoha od početaka (antika) do najsuvremenijih događanja dvadesetog stoljeća. Analizom važnijih djela pojedine epohe dobiva se i prikaz razvoja pojedinih žanrova. Kolegij prikazuje i utjecaj razvoja teorijske misli (važnijih poetika – Aristotel, Boileau, Brecht, itd.), kao i utjecaj teatarskog (utjecaj razvoja kazališnih izvedbi na dramu), društvenog (utjecaj promjene društvenog sistema kapitalizam – komunizam – socrealizam), kulturnog (utjecaj filmske tehnike na formu drame) i znanstvenog (utjecaj drugih znanosti – psihoanaliza, Lacan) razvoja na dramu. Povezanost drame i njezinih oblika s izvedbenim uvjetima kazališta. |
||||||||||||||||
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta |
Nakon odslušanih predavanja i aktivnog sudjelovanja student će biti sposoban razumjeti i analizirati nastajanja epoha i silnica koje oblikuju kazališni model nekog vremena, moći će komparatistički analizirati dijakronijske paradigme razvoja kazališnih epoha – međusobni utjecaji i kontraste. Zato je očekivani ishod sposobnost boljeg razumijevanje današnjeg kanona u svjetlu utjecaja prošlih epoha., odnosno kontekstualizacije suvremene umjetnosti u dijakronijski i sinkronijski niz. Aktivnim uključivanjem u diskusiju razvija se njihova usmena sposobnost artikulacije misli. | ||||||||||||||||
Literatura | |||||||||||||||||
Obvezna | LEKTIRA:
LITERATURA:
|
||||||||||||||||
Dopunska |
|
||||||||||||||||
Način ispitivanja i ocjenjivanja | |||||||||||||||||
Polaže seDa | Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe | Ulazi u prosjekDa | |||||||||||||||
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita |
|
||||||||||||||||
Način polaganja ispita | 1) Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje;
2) Završni ispit (usmeni). |
||||||||||||||||
Način ocjenjivanja | Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: Način stjecanja ocjene: a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene |
||||||||||||||||
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
|