Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2018. / 2019. Semestar Ljetni
Studij Diplomski sveučilišni studij sociologije, Diplomski sveučilišni studij komunikologije Godina
studija
1., 2.
Usmjerenje Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću, Interkulturalna komunikacija i novinarstvo, Upravljanje i javne politike

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Sociologija u marketinškoj praksi
Kratica predmeta IZBD-112 Šifra predmeta 186779
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 5
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Seminari 30
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Ivan Balabanić
Akademski stupanj Doktor znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail ivan.balabanic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 617
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Ana Pandža Kunčević
Akademski stupanj Magistra znanosti Zvanje Predavač
Kontakt e-mail ana.pandza-kuncevic@zagreb.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Jasmina Globan
Akademski stupanj Diplomirani sociolog Zvanje Predavač
Kontakt e-mail ijasmina@gmail.com Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Polaznici će steći temeljna znanja o  suvremenim marketinškim konceptima te njihovoj primjeni u praksi. Cilj predmeta je omogućiti polaznicima usvajanje potrebnih znanja (teorijskih i praktičnih) za razumijevanje, postavke te realizaciju marketinških kampanji te važnosti socioloških teorija i metodologija za razumijevanje suvremenog poslovnog tržišta.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Diskutirati, objasniti te razumijeti načela marketinške prakse. Prepoznati sociološke metodologije i njihov razvoj u suvremenom poslovanju i primjenu u marketinškoj praksi. Uvidjeti nužnost socio-ekonomsko-marketinške integracije u svrhu uspješnog poslovanja danas. Izraditi projekt upoznavanja proizvoda, tržišta i kreiranje marketinške kampanje za navedeno.
Literatura
Obvezna

Previšić, J., Oretić Došen, Đ. (2004), Marketing, Zagreb: Adverta

Martinović, M. (ur.) (2012), Marketing u Hrvatskoj,  Zagreb: Mate

Kotler, Ph., Keller, K.L., Martinović, M., (2014) Upravljanje marketingom, Zagreb: Mate

Dopunska

Fill, Chris. (2006). Marketing Communication: Engagement, Strategies and Practice, 4th edition, Prentice Hall

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
  2. Stjecanje minimalno 35 bodova (od ukupno 100) tijekom nastave (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
Način polaganja ispita
  1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
  2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način ocjenjivanja

Način stjecanja bodova:

  1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
  2. kolokviji – 50%
  3. vježbe i seminari – 20%
  4. Završni ispit – 30% ocjene

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9% bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.5 0
Seminarski rad 0.7 20
Kolokvij-međuispit 0.875 25
Kolokvij-međuispit 0.875 25
Ukupno tijekom nastave 3.95 70
Završni ispit 1.05 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 5 100
Datumi kolokvija 9. i 15. termin nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Uvod u predmet
2. Osnove marketinga
3. Planiranje i provedba marketinških kampanja
4. Planiranje marketinškog miksa
5. Marketing na društvenim mrežama
6. Mjerenje učinkovitosti marketinških kampanja
7. Marketing unutar cjeline poslovnog procesa
8. Društveno odgovorno poslovanje
9. Kolokvij
10. Obilježja i trendovi turističkog tržišta
11. Istraživanje turističkog tržišta
12. Komuniciranje s turističkim tržištem
13. Brendiranje u turizmu
14. Turizam u RH
15. Kolokvij
Seminari
Tjedan Tema
1. Uvod u seminarski rad
2. Analiza slučaja 1
3. Analiza slučaja 2
4. Izlaganje seminarskih radova
5. Izlaganje seminarskih radova
6. Izlaganje seminarskih radova
7. Izlaganje seminarskih radova
8. Izlaganje seminarskih radova
9. Izlaganje seminarskih radova
10. Izlaganje seminarskih radova
11. Izlaganje seminarskih radova
12. Izlaganje seminarskih radova
13. Izlaganje seminarskih radova
14. Izlaganje seminarskih radova
15. Izlaganje seminarskih radova