Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2018. / 2019. Semestar Ljetni
Studij Diplomski sveučilišni studij sestrinstva (izvanredni) Godina
studija
2.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Humanizacija bolničkog liječenja djece
Kratica predmeta IZBD-43 Šifra predmeta 157488
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 5
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 12
Seminari 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Mirjana Turkalj
Akademski stupanj doktor znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail turkalj@bolnica-srebrnjak.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Predmet je koncipiran na način da studentima objasni pojam suvremenog humanizacijskog liječenja djece, koje se provodi kroz prepoznavanje i uvažavanje potreba i problema bolesnog djeteta i njihovih roditelja.
Upoznati studente s programom i načinu provedbe programa Za osmijeh djeteta u bolnici

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Predmet kod studenata razvija holistički pristup bolesnom djetetu, te primjenu suvremenih medicinskih standarda za boravak djeteta u bolnici
Literatura
Obvezna
  1. Kolak Ž. i sur. (2013.): Dječja igra u humanizaciji boravka djece u bolnici, Fiz. rehabil. med.Zagorac, I. 2006.
  2. Igra kao cjeloživotna aktivnost. Metodički ogledi 13/1.
  3. Vulić – Prtorić, A. 2002. Priručnik za Skalu suočavanja sa stresom za djecu i adolescente. Naklada Slap. Jastrebarsko.
  4. Kostović-Srzentić, M.; Gavran, Ž. 2009. Znanje medicinskih sestara o utjecaju hospitalitzacije na djecu u pripreme za medicinske postupke. Hrvatski časopis za javno zdravstvo 17. 5.
Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 60% nastave)
2. Uredno izvršene seminarske obaveze
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika

Način polaganja ispita

Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)

Način ocjenjivanja

Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Samostalni rad 0.1 0
Seminarski rad 1.2 30
Ukupno tijekom nastave 2.1 30
Završni ispit 2.9 70
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 5 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Doživljaj bolesti kod djece
2. Kako pripremiti dijete za bolnicu
3. Povratak djeteta iz bolnice
4. Hospitalizam kod djece
5. Holistički pristup djetetu
6. Kako možemo bolesnom djetetu olakšati dane u bolnici
7. Način provedbe programa Za osmijeh djeteta u bolnici
8. Lista o pravima djece u bolnici (Rezolucija Europskog parlamenta)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.