Izrađeno

Članak docenta Trbušića objavljen u međunarodnom časopisu Communication Research and Practice

Doc. dr. sc. Davor Trbušić s Odjela za komunikologiju objavio je znanstveni rad u uglednom međunarodnom časopisu Communication Research and Practice (izdavač Routledge).

Rad pod naslovom Hierarchy or collaboration? Models of the marketing-public relations relationship across emerging markets analizira organizacijske modele odnosa između marketinga i odnosa s javnošću u velikim poduzećima iz tranzicijskih ekonomija, pri čemu su hrvatske tvrtke poslužile kao ilustrativan uzorak.

Istraživanje, koje kombinira kvantitativne i kvalitativne metode, pokazuje da je najrašireniji model onaj s dva ravnopravna odjela koji dijelom preklapaju svoje funkcije, dok se u sektoru robe široke potrošnje češće javlja model dominacije marketinga. Posebno je značajno da dvije trećine ispitanika odbacuje ideju spajanja odjela ili podređivanja odnosa s javnošću marketingu.

Rezultati potvrđuju da organizacije najbolje postižu strateške i situacijske ciljeve kada marketing i odnosi s javnošću djeluju kao ravnopravni i komplementarni partneri.

Članak je dostupan na poveznici.