|
Detaljni izvedbeni plan
|
Akademska godina |
2020. / 2021. |
Semestar |
Ljetni |
Studij |
Preddiplomski sveučilišni studij povijesti (dvopredmetni) |
Godina studija |
1. |
I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU |
Naziv predmeta |
Tjelesna i zdravstvena kultura |
Kratica predmeta |
SOCP2-8 |
Šifra predmeta |
197148 |
Status predmeta |
Obvezni |
ECTS bodovi |
1 |
Preduvjeti za upis predmeta |
Nema |
Ukupno opterećenje predmeta |
Vrsta nastave |
Ukupno sati |
Vježbe |
30 |
Mjesto i vrijeme održavanja nastave |
HKS – prema objavljenom rasporedu |
II. NASTAVNO OSOBLJE |
Nositelj predmeta |
Ime i prezime |
Davorin Babić |
Akademski stupanj/naziv |
Profesor |
Zvanje |
Viši predavač |
Kontakt e-mail |
|
Telefon |
+385 (1) |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
Suradnici na predmetu |
Ime i prezime |
Ivančica Vadjon |
Akademski stupanj/naziv |
Magistra kineziologije |
Zvanje |
Predavač |
Kontakt e-mail |
|
Telefon |
+385 (1) |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
III. DETALJNI PODACI O PREDMETU |
Jezik na kojem se nastava održava |
Hrvatski |
Opis predmeta |
Tjelesna i zdravstvena kultura je predmet koji se u visokom obrazovanju obvezno provodi tijekom prva četiri semestra studija. Na višim godinama studija može se izvoditi kao izborni predmet (modul) s obzirom na interes studenata. Programsku jezgru čine skupovi raznovrsnih kinezioloških aktivnosti koje su svrstane u osnovni i posebni nastavni program. Za njih se studenti opredjeljuju s obzirom na interes, stupanj usvojenosti motoričkih znanja, razinu sposobnosti i prema stanju zdravlja. Konceptualno ovaj nastavni program nadovezuje se na programske sadržaje nastave tjelesne i zdravstvene kulture u srednjoj školi.
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta |
1. Objasniti učinke tjelovježbe na zdravlje
2. Razlikovati kineziološke aktivnosti prema njihovim učincima na organizam
3. Demonstrirati primjerene vježbe za razvoj različitih motoričkih sposobnosti
4. Razviti vlastiti program vježbanja |
Literatura |
Obvezna |
V. Findak, Metodika tjelesne i zdravstvene kulture, Zagreb 1992.; V. Findak, Metodički organizacijski oblici rada u edukaciji, športu i športskoj rekreaciji, Zagreb 1992.; B. Anderson, E. Burke, B. Pearl, Fitness za sve, Zagreb 1997.
|
Način ispitivanja i ocjenjivanja |
Polaže seNe |
Isključivo kontinuirano praćenje nastaveDa |
Ulazi u prosjekNe |
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita |
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu.
|
Način polaganja ispita |
|
Način ocjenjivanja |
|
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
VRSTA AKTIVNOSTI |
ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata |
UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave |
1 |
0 |
Ukupno bodova tijekom nastave |
1 |
Ukupan udio nije jednak 100% - ispravite unešene podatke! |
|
Datumi kolokvija |
|
Datumi ispitnih rokova |
Prema objavljenom rasporedu |
IV. TJEDNI PLAN NASTAVE |
Vježbe |
Tjedan |
Tema |
1. |
Uvodne vježbe. |
2. |
Osnove kineziološke transformacije. |
3. |
Osnove kineziološke transformacije. |
4. |
Osnove kineziološke transformacije. |
5. |
Osnove kineziološke transformacije. |
6. |
Osnove kineziološke transformacije. |
7. |
Osnove kineziološke transformacije. |
8. |
Osnove kineziološke transformacije. |
9. |
Osnove kineziološke transformacije. |
10. |
Osnove kineziološke transformacije. |
11. |
Osnove kineziološke transformacije. |
12. |
Osnove kineziološke transformacije. |
13. |
Osnove kineziološke transformacije. |
14. |
Osnove kineziološke transformacije. |
15. |
Osnove kineziološke transformacije. |