|
Detaljni izvedbeni plan
|
Akademska godina |
2020. / 2021. |
Semestar |
Zimski |
Studij |
Preddiplomski sveučilišni studij sestrinstva (redoviti) |
Godina studija |
2. |
I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU |
Naziv predmeta |
Pedijatrija |
Kratica predmeta |
SESP4-3 |
Šifra predmeta |
144164 |
Status predmeta |
Obvezni |
ECTS bodovi |
2 |
Preduvjeti za upis predmeta |
Nema |
Ukupno opterećenje predmeta |
Vrsta nastave |
Ukupno sati |
Predavanja |
30 |
Mjesto i vrijeme održavanja nastave |
HKS – prema objavljenom rasporedu |
II. NASTAVNO OSOBLJE |
Nositelj predmeta |
Ime i prezime |
Mirjana Turkalj |
Akademski stupanj/naziv |
doktorica znanosti |
Zvanje |
Izvanredni profesor |
Kontakt e-mail |
|
Telefon |
+385 (1) |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
Suradnici na predmetu |
Ime i prezime |
Vanja Slijepčević Saftić |
Akademski stupanj/naziv |
doktorica znanosti |
Zvanje |
Docent |
Kontakt e-mail |
|
Telefon |
+385 (1) |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
III. DETALJNI PODACI O PREDMETU |
Jezik na kojem se nastava održava |
Hrvatski/Engleski |
Opis predmeta |
Upoznati studente s temeljnim znanjem iz područja opće pedijatrije.
Upoznati studente s primjenom načela pedijatrije u zdravstvenoj njezi.
Prikazati studentima ulogu medicinske sestre u liječenju pedijatrijskih bolesnika.
Upoznati studente s osobitostima imunološkog sustava djece.
Upoznati studente s najznačajnijim bolestima i poremećajima u djece.
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta |
Nakon odslušanih predavanja, samostalnog učenja i položenog ispita studenti će:
- objasniti temeljna načela iz područja pedijatrije;
- primijeniti načela pedijatrije u zdravstvenoj njezi bolesnika;
- prepoznati ulogu i važnost medicinske sestre u liječenju bolesnika u području pedijatrije;
- prepoznati i objasniti osobitosti imunološkog sustava djece te bolesti i poremećaja u djece.
|
Literatura |
Obvezna |
1. Mardešić D.: Pedijatrija, Školska knjiga, Zagreb 2003.
2. Juretić M., Balarin L.: Pedijatrija za više medicinske sestre, Klinička bolnica Split, Split 1995.
3. Kliegman R. M.: Nelson Textbook of pediatrics, 18th ed. Philadelphia (PA): W. B. Saunders company, 2007.
|
Način ispitivanja i ocjenjivanja |
Polaže seDa |
Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe |
Ulazi u prosjekDa |
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita |
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave).
|
Način polaganja ispita |
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
|
Način ocjenjivanja |
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
|
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
VRSTA AKTIVNOSTI |
ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata |
UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave |
0.9 |
0 |
Ukupno tijekom nastave |
0.9 |
0 |
Završni ispit |
1.1 |
100 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) |
2 |
100 |
|
Datumi kolokvija |
|
Datumi ispitnih rokova |
Prema objavljenom rasporedu |
IV. TJEDNI PLAN NASTAVE |
Predavanja |
Tjedan |
Tema |
1. |
Zaštita majke i djeteta i vitalno statistički podaci važni za Hrvatsku |
2. |
Nesreće u djece, kraniocerebralne ozljede i otrovanja djece |
3. |
Prehrana i poremećaji prehrane te bolesti metabolizma (hipovitaminoze |
4. |
Prehrana (vitamin, oligoelementi) i poremećaji prehrane (pretilost, bulimija, anoreksija) te bolesti metabolizma (hipovitaminoze |
5. |
Infekcije dišnog sustava u djece |
6. |
Alergijske bolesti u djece |
7. |
Neurološke i neuromuskularne bolesti u djece |
8. |
Najčešće monogenetski i poligenetski nasljedne bolesti, kromosomske anomalije |
9. |
Bolesti koštanog sustava u djece |
10. |
Osobitosti imunološkog sustava djece i imunodeficijencije, cijepljenje |
11. |
Vrućica - značaj i postupci, najčešće zarazne bolesti u djece |
12. |
Prevencija preventibilnih bolesti |
13. |
|
14. |
|
15. |
|