Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2020. / 2021. Semestar Zimski
Studij Diplomski sveučilišni studij sestrinstva (redoviti) Godina
studija
2.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Mentorstvo u sestrinstvu
Kratica predmeta IZBD-141 Šifra predmeta 199207
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 5
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Seminari 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Ingrid Marton
Akademski stupanj/naziv doktorica znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail ingrid.marton@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Marija Gilja
Akademski stupanj/naziv magistra sestrinstva Zvanje Predavač
Kontakt e-mail marija.gilja1@gmail.com Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj predmeta je uvesti studente u osnove mentoriranja u sestrinstvu i primjenu vještina mentorstava u praksi.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Primjenjivati teorije i načela poučavanja, učenja i ocjenjivanja u sestrinskoj praksi. Razumijeti ulogu mentora u sestrinstvu. Prepoznati prepreke za učenje.
Literatura
Obvezna

Jakšić Ž, Pokrajac N, Šmalcelj A, Vrcić-Keglević:Umijeće medicinske nastave, Medicinska naklada Zagreb 2005.;Odabrana poglavlja
Guidance for mentors of nursing students and midwives, Royal College of Nursing, September 2007. http://www.ed.ac.uk/files/imports/fileManager/RCNGuidanceforMentorsofNursingStudentsandMidwives.pdf
Second editionNational Approach to Mentor Preparation for Nurses and Midwives, Core Curriculum Framework (Second Edition), Edinburg: NHS Education for Scotland 2013.

Dopunska

1. Holland K, Tichelaar E, Pokorna A et al Empowering the nursing profession through mentorship : handbook 1 : introduction to programme implementation. Turku:Turku University of Applied Science; 2013.
2. Holland K, Tichelaar E, Pokorna A et al Empowering the nursing profession through mentorship : handbook 2 : guidance for programme to teacher. Turku:Turku University of Applied Science; 2013.
3. Holland K, Tichelaar E, Pokorna A et al Empowering the nursing profession through mentorship : handbook 3 : guidance for mentors. Turku:Turku University of Applied Science; 2013
4. Holland K, Tichelaar E, Pokorna A et al Empowering the nursing profession through mentorship : handbook 4 : guidance for student nurse. Turku:Turku University of Applied Science; 2013

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 60% nastave)
  2. Uredno izvršene seminarske obaveze
  3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika
Način polaganja ispita

Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)

Način ocjenjivanja

Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene: 
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.1 0
Samostalni rad 0.1 0
Seminarski rad 1.1 30
Ukupno tijekom nastave 2.3 30
Završni ispit 2.7 70
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 5 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Pojmovi u mentorstvu
2. Profesionalna uloga mentora u sestrinstvu
3. Obilježja mentora
4. Osnovni principi učenje, treniranje i razmišljanja
5. Profesionalni razvoj, osobni razvoj i odgovornost
6. Uloga tima u učenju
7. Poticajna okolina za učenje u sestrinstvu
8. Potpora studentima s invaliditetom
9. Razvoj Portfolia
10. Kriteriji za procjenu programa metoriranja
11. Studentska samoprocjena
12. Profesionalni razvoj mentora (Life Long Learning)
13. Metode praćenja napretka i procjene postizanja znanja, vještina i stavova stuenata
14.
15.
Seminari
Tjedan Tema
1. Agresija; Vođenje dokumentacije.
2. Duhovnost; Emocionalna inteligencija.
3. Socijalna inteligencija; Duhovnost.
4. Integritet; Strah.
5. Ljubav; Motivacija.
6. Kompetencije; Prijateljstvo.
7. Vodstvo i upravljanje; Samopoštovanje.
8. Tolerancija; Intuicija.
9. Stavovi; Predanost.
10. Odgovornost; Agresija.
11. Tolerancija; Predanost.
12. Planiranje; Intuicija.
13.
14.
15.