Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2018. / 2019. Semestar Ljetni
Studij Diplomski sveučilišni studij psihologije Godina
studija
2.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta KOMUNIKACIJSKE I PROMIDŽBENE TEHNIKE
Kratica predmeta IZBD-33 Šifra predmeta 157448
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 15
Seminari 15
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Ivan Balabanić
Akademski stupanj Doktor znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail ivan.balabanic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 617
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Andreja Bratić
Akademski stupanj Diplomirani novinar Zvanje null
Kontakt e-mail andrejabratic@gmail.com Telefon +385 (1) 098/831 651
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Ciljevi predmeta: Razumijevanje različitih vrsta komunikacije, usvajanje vještina i tehnika uspješne komunikacije, prepoznavanje i stvaranje promidžbenih alata.

Sadržaj predmeta: Definicija komunikacije. Korištenje verbalne i neverbalne komunikacije. Medijska pismenost. Definicija i metode komunikacijske strategije. Govorništvo. Stručnu temu prikazati razumljivom ljudima različitog porijekla, obrazovanja i dobi. Svaku nastavnu jedinicu će pratiti tematski povezani seminari i vježbe

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Razlikovati oblike i vrste komunikacije; Identificirati prepreke za uspješnu komunikaciju; Kritički prosuđivati tuđe i vlastite komunikacijske tehnike i vještine; Identificirati skrivene promidžbene poruke; Procijeniti tuđu i vlastitu razinu medijske pismenosti; Pripremiti atraktivnu prezentaciju ili pisani tekst za široke mase neovisno o atraktivnosti teme; Voditi uspješnu i etički ispravnu komunikaciju; Analizirati javne nastupe; Sastaviti uspješnu komunikacijsku strategiju.
Literatura
Obvezna
  • Brajša, P. (2000). Umijeće razgovora. C.A.S.H. Pula, 2000.;
  • Lucas, S.E. (1998). The artof public speaking. New York: McGraw-Hill.
  • Pearson, J.C., Spitzberg, B.H. (1990). Interpersonal communication: concepts, components and contexts. Dubuque:Wm. C. Brown Publishers.
  • Pease, A. (2002). Govor tijela – Kako misli drugih ljudi mogu pročitati iz njihovih kretnji. Zagreb: AGM.
Dopunska
  • Chomsky, N.(2002). Mediji, propaganda i sistem. Zagreb: Biblioteka Što čitaš?.
  • Potter, W. J. (2001). Media Literacy. London: SAGE Publication.
  • Krizmanić, M. i Kolesarić V. (2005). Tolerancija u svakidašnjem životu – psihologija tolerancije. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  • Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
  • Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave 
Način polaganja ispita
  • Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
  • Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način ocjenjivanja

Način stjecanja bodova:

1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene

  • seminarsko izlaganje – 20%
  • 1. kolokvij – 25%
  • 2. kolokvij – 25%

2.Završni pismeni ispit – 30 % ocjene

 

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

  • izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
  • vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
  • dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
  • dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
  • nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)