|
Detaljni izvedbeni plan
|
Akademska godina |
2017. / 2018. |
Semestar |
Ljetni |
Studij |
Preddiplomski sveučilišni studij sociologije |
Godina studija |
1. |
I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU |
Naziv predmeta |
Engleski jezik |
Kratica predmeta |
SOCP2-6 |
Šifra predmeta |
158348 |
Status predmeta |
Obvezni |
ECTS bodovi |
2 |
Preduvjeti za upis predmeta |
Nema |
Ukupno opterećenje predmeta |
Vrsta nastave |
Ukupno sati |
Predavanja |
30 |
Vježbe |
15 |
Mjesto i vrijeme održavanja nastave |
HKS – prema objavljenom rasporedu |
II. NASTAVNO OSOBLJE |
Nositelj predmeta |
Ime i prezime |
Gaj Tomaš |
Akademski stupanj |
|
Zvanje |
Predavač |
Kontakt e-mail |
|
Telefon |
+385 (1) 370 66 74 |
Konzultacije |
Prema objavljenom rasporedu |
III. DETALJNI PODACI O PREDMETU |
Jezik na kojem se nastava održava |
Engleski |
Opis predmeta |
U okviru predmeta studenti će razvijati opće kompetencije čitanja, pisanja, slušanja i govorenja na temelju pisanih tekstova u akademske namjene iz područja sociologije. Studenti će tekstove analizirati na različite načine kao što su: detaljno, letimično i selektivno čitanje teksta; prepoznavanje strukture i dijelova teksta; opće i detaljno razumijevanje teksta; traženje informacija u tekstu; traženje značenja u tekstu; razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena; prepoznavanje, memoriranje i primjena gramatičkih pravila, itd. Osim toga studenti će razvijati akademski vokabular te učiti o jezičnim pojmovima kao što su kolokacije, definicije, sinonimi, komparacija, parafraziranje, sažimanje i sl. Kolegij će također obuhvaćati učenje vještine akademskog pisanja na osnovnoj razini paragrafa. Studenti će se učiti vještini izražavanja vlastitog mišljenja o relevantnim temama te akademskoj komunikaciji i diskusiji.
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta |
Prepoznati, razumjeti, analizirati i koristiti napredne engleske gramatičke strukture.
Čitati, slušati i razumjeti akademske tekstove.
Prepoznati dijelove eseja i njihove funkcije.
Izraziti i braniti mišljenje o akademskim temama.
|
Literatura |
Obvezna |
Williams, Jessica; Brown, Christine and Hood, Susan (2012). Academic Encounters, 2nd Edition, Life in Society, Reading and Writing. New York: Cambridge University Press.
Uručci, vježbe i drugi materijali predavača po potrebi.
|
Dopunska |
Bailey, Stephen (2011.). Academic Writing. Third Edition. New York: Routledge.
Murphy, Raymond (2012.). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Relevantni jednojezični ili dvojezični rječnici.
|
Način ispitivanja i ocjenjivanja |
Polaže seDa |
Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe |
Ulazi u prosjekDa |
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita |
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Uredno izvršene nastavne obveze – aktivno sudjelovanje na satu;
Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i kolokvija.
|
Način polaganja ispita |
Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni);
Završni ispit (pismeni).
|
Način ocjenjivanja |
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
nedovoljan (1) – 0-49,9%
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1. kolokvij – 70%
b) Završni ispit – 30% ocjene
pismeni ispit (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
|
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
VRSTA AKTIVNOSTI |
ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata |
UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave |
1.2 |
0 |
Kolokvij-međuispit |
0.56 |
70 |
Ukupno tijekom nastave |
1.76 |
70 |
Završni ispit |
0.24 |
30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) |
2 |
100 |
|
Datumi kolokvija |
8. nastavni termin. |
Datumi ispitnih rokova |
Prema objavljenom rasporedu |
IV. TJEDNI PLAN NASTAVE |
Predavanja |
Tjedan |
Tema |
1. |
Introduction. |
2. |
Marriage: A Changing Institution. The Family Today. |
3. |
How We Learn to Behave. The Influence of Culture. |
4. |
Peer Groups. Crowds. |
5. |
Growing Up Male or Female. Gender and Academic Achievement. |
6. |
The Influence of Mass Media on Gender Roles. Balancing Home and Work. |
7. |
It's Not So Easy Being Male. Gender Equality at Work. |
8. |
Midterm exam. |
9. |
The Role of Mass Media. What is Newsworthy? |
10. |
Privacy and the Media. The Impact of the Internet on the Mass Media. |
11. |
Social Media. Learning and Thinking with the New Media. |
12. |
Deviance and Crime. Who Commits Crime? |
13. |
Technology and Crime. What Stops Us from Committing Crimes? |
14. |
Science and Technology in Crime Fighting. Crime and Punishments. |
15. |
Revision. |
Vježbe |
Tjedan |
Tema |
1. |
Introduction. |
2. |
Reading for Main Ideas. Reading Actively. Guessing Meaning from Context. Writing about Changes. Skimming. Reading for Main Ideas. Word Families. Taking Notes. Answering Short-Answer Questions. |
3. |
Understanding Key Terms. Expanded Definitions. Collocations. Reviewing. Synonyms. Describing Differences. |
4. |
Text Structure. Using Grammar to Guess Meaning. Describing Behavior. Academic Vocabulary Review. Writing First Drafts. |
5. |
Making a Chart. Showing Contrast. Cues for Finding Word Meaning. Summarizing. Cues for Finding Word Meaning. Using Adverbs. |
6. |
Reading for Details. The Passive Voice. Describing People. Introductory Paragraphs. Reading for Details. Word Families. Responding to a Quote. |
7. |
Pronoun Reference. Describing Personality and Emotion. Supporting Main Ideas. Guessing Meaning form Context. Critical Thinking. Preparing for Writing and Revising. |
8. |
Midterm exam. |
9. |
Linking Ideas in a Text. Highlighting. The Academic Word List. Compound Words and Phrases. Summarizing. |
10. |
Road Map Sentences. Paraphrasing. Prefixes and Suffixes. |
11. |
Main Ideas. Academic Word List. Collocations. Multiple-Choice Questions. Guessing Meaning form Context. Surveys. Conclusions. |
12. |
Scanning. Answering Short-Answer Test Questions. Reading Critically. Comparing Data. Vocabulary. |
13. |
Main Ideas. Synonyms. Collocations. Responding to Prompts. Verbs of Control. Word Families. |
14. |
Using Data from a Graphic. Discourse Markers of Chronological Order. Transitions. |
15. |
Revision. |