Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2017. / 2018. Semestar Ljetni
Studij Preddiplomski sveučilišni studij sestrinstva (redoviti) Godina
studija
2.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Komunikacijske vještine u sestrinskoj praksi pedijatrijskog bolesnika
Kratica predmeta IZBP-93 Šifra predmeta 157484
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 4
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Mirjana Turkalj
Akademski stupanj doktorica znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail turkalj@bolnica-srebrnjak.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Vlasta Kresić
Akademski stupanj dipl.med.tech. Zvanje null
Kontakt e-mail Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim načelima, vrstama i oblicima ljudske komunikacije i specifičnostima komunikacije unutar zdravstvenog tima i osposobiti ih za učinkovitu komunikaciju s djecom i članovima njihovih obitelji.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Nakon odslušanog predmeta studenti će moći: izreći pojam, vrste, ciljeve i načela komunikacije,nabrojati obilježja informacijske i terapijske komunikacije, prepoznati i demonstrirati osnovne prepreke u komunikaciji s djetetom i članovima obitelji, prepoznati i riješiti jednostavne prigovore u odnosu s pacijentom i članovima obitelji, usporediti i protumačiti specifičnosti komunikacije s djecom i, adolescentima
Literatura
Obvezna
  1. Lučanin, D., Despot Lučanin, J. (2010.): Komunikacijske vještine u zdravstvu, Naklada Slap, Jastrebarsko
  2. Đorđević V, Braš M. (2011.) Komunikacija u medicini, Medicinska naklada, Zagreb
  3. Brkljačić, M. (2013.): Etički aspekti komunikacije u zdravstvu, časopis Medicina flumenensis, Vol.49. No.2
  4. Reardon, K.K. (1998.): Interpersonalna komunikacija: gdje se misli susreću, Alineja, Zagreb
Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe

Način polaganja ispita

Vrednovanje studentskog rada kroz avršni ispit (pismeni)

Način ocjenjivanja

Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.3 0
Aktivnost na nastavi 0.8 30
Ukupno tijekom nastave 2.1 30
Završni ispit 1.9 70
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 4 100
Datumi kolokvija
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. definicija komunikacije
2. općenito o komunikaciji
3. osnovne komunikacijske vještine i sposobnosti
4. informacijska komunikacija
5. prikupljanje informacija tehnikom intervjua
6. prikupljanje informacija tehnikom intervjua
7. komunikacija s djecom različite dobi
8. komunikacija s djecom ograničenih komunikacijskih sposobnosti
9. komunikacija s teško bolesnom djecom i njihovim obiteljima
10. komunikacija sa ožalošćenim osobama
11. komunikacija sa ožalošćenim osobama
12. rješavanje sukoba
13.
14.
15.